בגאס גאס מסתכלים קדימה לאחר רכישת המותג על-ידי קבוצת ק.ט.מ, ויציגו בעתיד הקרוב סגמנט חדש לגמרי עבורה של אופנועי כביש ואדוונצ'ר, וכן ליין חדש של אופנועי אנדורו ומוטוקרוס, 2 ו-4 פעימות, על בסיס המנועים של ק.ט.מ.
בספטמבר האחרון נרכש המותג גאס גאס על-ידי קבוצת ק.ט.מ. בק.ט.מ לא חיכו הרבה ובנו סביב גאס גאס חטיבת מרוצים מרשימה, שנכון להיום כוללת את אופנועי ק.ט.מ בצבעי אדום-לבן לסגמנט הראלי, אך אופנועי האנדורו והמוטוקרוס טרם נחשפו. בהצגה למשקיעים על עתיד המותג, חשף סטפן פירר, מנכ"ל קבוצת ק.ט.מ, את התכנית לעתיד הקרוב, לפיו גאס גאס תתרחב לתחומים חדשים עבורה – עם אופנועי כביש המתבססים על דגמים קיימים של ק.ט.מ, בדומה לאחותה החורגת החדשה – הוסקוורנה.
בשלב הראשון יוצגו שלושה אופנועי כביש בנפח 800 סמ"ק, מתוכם אחד נייקד ואחד ספורט-תיור, ככל הנראה תוך שת"פ עם CFMOTO הסינית – שותפה אסטרטגית של ק.ט.מ. על הדגם השלישי טרם פורסמו פרטים, אולם קרוב לוודאי שהוא יהיה אדוונצ'ר על בסיס ה-790 אדוונצ'ר של ק.ט.מ. בנוסף, יוצג נייקד קטן בנפח 250 סמ"ק שיבוסס על פלטפורמת ה-250 דיוק של ק.ט.מ. בשנת 2011 החלו ק.ט.מ לייצר בהודו, בשת"פ עם קונצרן בג'אג', את הדגמים הקטנים שמשלימים את פרוטפוליו משפחת הדיוק וה-RC. הפלטפורמה מציעה מנועי ארבע פעימות, צילינדר אחד ומקוררי נוזל בנפחים 125, 200, 250 ו-390 סמ"ק. בשנת 2017 הדגמים זכו לשדרוגים ומתיחת פנים שנועדה לחבר את כל משפחת הדיוק מבחינת מראה. דגם ה-200 גדל ל-250 סמ"ק. כאמור, הגאס גאס נייקד 250 יתבסס על הכלי הזה, ויציע אלטרנטיבה זולה יותר ככל הנראה.
דגמי הכביש הגדולים יתבססו על דגמי ה-790 דיוק ו-790 אדוונצ'ר של ק.ט.מ, הצפויים לגדול בנפח ל-890 סמ"ק. במילאנו הוצגה הגרסה הראשונה של המנוע עם ה-890 דיוק R.
בגאס גאס כמובן ימשיכו לייצר דגמי שטח הכוללים אופנועי אנדורו, אופנועי מוטוקרוס, אופנועי טריאל, וכן דגמי ילדים על בסיס חשמל ובנזין. עד עכשיו לא היה ברור מה יעלה בגורל פלטפורמת דגמי האנדורו ל-2020 של גאס גאס שהוצגה לאחרונה – טרם רכישת המותג על-ידי ק.ט.מ – ובחברה נמנעו מלהעלות תמונות של הכלים החדשים או כל פרט אחר, אולם כעת פרטים מתחילים להתבהר: דגמי האנדורו החדשים של גאס גאס יעשו שימוש במנועי ק.ט.מ – 250 ו-300 סמ"ק דו-פעימתיים עם מערכת ההזרקה (2Ti על פי גאס גאס), וכן 250 ו-350 סמ"ק מרובעי הפעימות של ק.ט.מ. נציין שעד עתה לא היו לגאס גאס מנועי 4 פעימות, וכי בדור הקודם השתמשו במותג הספרדי במנועים של ימאהה מסדרת WR-F בנפחים 250 ו-450 סמ"ק, וכן גרסת 300 סמ"ק בעלת מנוע 250 מוגדל עם קיט של אתנה.
במצגת ובתכניות שהציג פירר נראים אופנועי גאס גאס מהדור הקודם (בתמונה בראש הידיעה) – כולם דו-פעימתיים, כך שבחברה עדיין לא חושפים כיצד ייראו הכלים החדשים של גאס גאס. אנחנו מהמרים שליין דגמי האנדורו של גאס גאס יישען בכבדות על סדרת ה-EXC של ק.ט.מ – כולל השלדה והמתלים, כשייתכן שבזרוע האחורית תותקן מערכת הלינקים של הוסקוורנה, אך ששאר האופנוע יהיה זול ופשוט יותר (למשל – שלדת זנב מאלומיניום ולא מפלסטיק וקרבון).
גם ליין דגמי המוטוקרוס שהציגו בגאס גאס נשען על מנועי ק.ט.מ, עם גרסת 125 סמ"ק דו-פעימתית וצמד גרסאות 4 פעימות בנפחים 250 ו-450 סמ"ק. גם כאן, בגאס גאס הציגו תמונות של דגמים קודמים, כולם דו-פעימתיים, וטרם חשפו כיצד ייראו הכלים החדשים תחת המטרייה של ק.ט.מ. גם כאן אנחנו מהמרים שדגמי המוטוקרוס של גאס גאס יישענו בכבדות על דגמי המוטוקרוס SX-F של ק.ט.מ.
שאלה חשובה לשוק הישראלי היא מי תהיה יבואנית גאס גאס לישראל. אם המצב הנוכחי ימשיך, ומטרו מוטור תייבא את מותג גאס גאס, הרי שיהיה מצב שבו ניתן לרכוש חלפים מקוריים של ק.ט.מ אצל שלוש מתוך ארבע יבואניות האופנועים הגדולות בישראל – ד.ל.ב מוטוספורט, עופר-אבניר ומטרו מוטור.