דף הבית / חדשות / גאס גאס: דגמי TXT מחודשים ל-2022
9607_2021-02-19 GasGas Pascuet-52

גאס גאס: דגמי TXT מחודשים ל-2022

גאס גאס מחדשים את דגמי הטריאל - TXT RACING ו-TXT GP - עם מנועים מותאמי תקן יורו 5

בגאס גאס מיישרים קו עם תקנות יורו 5 לדגמי הטריאל של משפחת ה-TXT וחושפים את דגמי הטריאל של 2022.

דגמי ה-TXT RACING של גאס גאס מיישרים קו עם תקנות פליטת המזהמים יורו 5 וממשיכים להציע מנועי שתי פעימות מקוררי נוזל בארבעה נפחים: 125, 250, 280 ו-300 סמ"ק. לכולם שלדת כרומולי קלת משקל, מזלג TECH בקוטר 39 מ"מ הכולל כמובן יכולת כיוונון ושסתום המונע סגירת מתלה בעומס חריג. מאחור יש בולם אחורי אוהלינס Two-Way הידראולי. בנוסף, יש מפות הצתה לבחירה, בלמים ומצמד הידראוליים של BRAKTEC, כשהמצמד מורכב משלוש דיסקיות קבלר ושתי דיסקיות מתכת, שאמורות לשפר את הרגש ועמידות במקרי עומס. הארגונומיה נבנתה על-בסיס הניסיון העשיר של גאס גאס בתחום ונועדה להשגת ניטרליות ושליטה מקסימליים.

גאס גאס TXT רייסינג
גאס גאס TXT רייסינג

דגם ה-TXT GP מציע חלקי פקטורי שמגיעים היישר מאופנוע המרוצים המצליח של חורחה קסלס (Jorge Casales), ומגובה בניסיון מוצלח שהביא לקבוצה 15 אליפויות עולם בענף הטריאל. אלו מוצעים עם מנועי שתי פעימות מקוררי נוזל בארבעה נפחים: 125, 250, 280 ו-300 סמ"ק. לכולם שלדת כרומולי קלת משקל, בולמי מרוצים הכוללים שסתום המונע סגירת מתלה בעומס חריג, תיבת אוויר העשויה מקרבון קל משקל. בנוסף, יש מפות הצתה לבחירה, ובלמים ומצמד הידראוליים של BRAKTEC. הדגם מגיע כמובן עם גרפיקת פקטורי ייחודית.

גאס גאס TXT GP
גאס גאס TXT GP

נזכיר כי קבוצת ק.ט.מ רכשה את מותג גאס גאס, ואופנועי האנדורו, המוטוקרוס והילדים של גאס גאס בעידן הנוכחי מיוצרים במפעלי ק.ט.מ שבאוסטריה ומבוססים בכבדות על הטכנולוגיה של ק.ט.מ, אולם אופנועי הטריאל של גאס גאס עדיין מיוצרים במפעל גאס גאס שבקטלוניה, ספרד, על בסיס הטכנולוגיה של גאס גאס הוותיקה. דגמי הטריאל 2022 של גאס גאס צפויים כמובן להגיע לישראל – ברישוי צהוב.

2813_TXT GP 300 90de_le MY2021

2820_TXT Racing 300 90de_le MY2021

3068_RSC5282 dafe flat B

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Yamaha XT500 79 2

נוסטלגיה: ימאהה XT500 – הזה שניצח את הדקאר

ה-XT500 המקורי משנת 1976 נחשב לאחד האופנועים החשובים ביותר של ימאהה, נמכר בהמוניו ואף ניצח את ראלי פריז דקאר האימתני

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן