גאס גאס חושפת באופן רשמי את אופנועי המוטוקרוס לאליפות המוטוקרוס העולמית – MC450F ו-MC250F.
לאחר שכבר ראינו את אופנועי המוטוקרוס טרם פתיחת העונה (שנדחתה כידוע בגלל הקורונה), התפנו גאס גאס לכוון ולהתאים את האופנועים לפי המפרט שלהם ולהציג אותם מחדש. גאס גאס יקחו חלק, לראשונה בתולדות המותג, באליפות המוטוקרוס העולמית. לשם כך ירכבו בקבוצה גלן קולדנהוף (Glenn Coldenhoff) ההולנדי, שהתחרה בשורות ק.ט.מ בקטגוריה הבכירה וסיים שלישי בטבלה בעונת 2019, כשיחד איתו ירכב איבו מונטיצ'לי (Ivo Monticelli) האיטלקי, שגם הוא הגיע מק.ט.מ. שני אלו ירכבו על ה-MC450F. רוכביה בקטגורית ה-MX2 ׁיהיו ג'רמי סיידו וסיימון לנגנפלדר הצעירים – שניהם מגרמניה ושניהם על ה-MC250F. עונת המרוצים צפויה להתחדש – אם לא יהיו שינויים – ב-26 ביולי בהולנד.
המותג הספרדי גאס גאס נרכש בשנה שעברה על-ידי ק.ט.מ, כשזו האחרונה תשתמש במותג גאס גאס על-מנת להרחיב את היצע אופנועי האנדורו והמוטוקרוס של חברת האם וכן את טווח המחירים – בדומה למהלך שביצעו בק.ט.מ, בהצלחה רבה, עם הוסקוורנה. בדומה לאופנועי האנדורו של גאס גאס גם דגמי המוטוקרוס החדשים של גאס גאס מקבלים פלסטיקה ועבודת גוף חדשה, כשהחלק האחורי נשען כמעט לגמרי על זה של ק.ט.מ, ואילו המושב, צדדיות מיכל הדלק והמסיכה הקדמית בעיצוב של אופנועי גאס גאס.
השלדות לקוחות מדגמי המוטוקרוס של ק.ט.מ והוסקוורנה, וכך גם הזרוע האחורית. המנועים, מערכות הפליטה, וככל הנראה גם ניהול המנוע – לקוחים ישירות מק.ט.מ והוסקוורנה. החישוקים יהיו של EXCEL על הנאבות המוכרות מק.ט.מ, הבלמים של ברמבו – אלו המוכרים מדגמי ק.ט.מ. טווח המחירים לדגמי המוטוקרוס הרגילים צפוי להיות מתחת לדגמי ק.ט.מ והוסקוורנה. המשמעות היא שדגמי המוטוקרוס של גאס גאס מבוססים בכבדות על אלו של ק.ט.מ, כשאפשר אפילו לומר שמדובר באופנועי המוטוקרוס של ק.ט.מ עם פלסטיקה אדומה חדשה.
לאחרונה הוכרז רשמית כי המותג גאס גאס ייובא ארצה על-ידי עופר-אבניר – יבואנית הוסקוורנה לישראל. מיד לאחר ההכרזה קיימנו ראיון וידאו עם קובי גילון, סמנכ"ל הדו-גלגלי בעופר-אבניר, שסיפר על התכניות של חברת האם ושל היבואנית המקומית עם המותג גאס גאס.