בתמונה בראש הידיעה: גאס גאס EC300 דגם 2023 במרוץ מינוס 400 בים המלח; רוכב: מיכאל וולקנר.
בגאס גאס חושפים את דגמי האנדורו של שנת 2023, כשהשינויים מסתכמים בעדכוני גרפיקה מינוריים וללא שינויים מכניים.
בגאס גאס חושפים את דגמי האנדורו שנכנסים לשנתם השלישית, זאת חודש לאחר חשיפת דגמי המוטוקרוס של 2023 – ובשני המקרים מדובר על חשיפה מוקדמת מהנהוג בענף. גם במקרה הזה מדובר על שינויים מינוריים בגוון האדום של הגרסאות השונות, וללא עדכונים מכניים או אלקטרוניים.
ליין הדגמים של גאס גאס כולל בתוכו את הנפחים הפופולריים יותר מכל סגמנט, ולא את הליין המלא כמו בק.ט.מ ובהוסקוורנה – האחיות לפלטפורמה. יש 4 דגמי אנדורו – EC250 ו-EC300 דו-פעימתיים ו-EC250F ו-EC350F מרובעי פעימות. דגמי האנדורו של גאס גאס מבוססים בכבדות על אופנועי ק.ט.מ, כשעל-מנת להוזיל עלויות ייצור ועלויות לצרכנים, חלק מהרכיבים זולים יותר. רכיבי הליבה זהים לאלו של ק.ט.מ והוסקוורנה: השלדה, הזרוע האחורית והבולם האחורי עם מנגנון הלינק נלקחו ישירות מהוסקוורנה, שלדת הזנב מאלומיניום, הבולמים הקדמיים של ק.ט.מ (והוסקוורנה), וכך גם המנועים – 2 ו-4 פעימות – על כל מערכותיהם כמו קירור או חשמל. החיסכון בכסף נמצא באביזרים ההיקפיים. שלדת הזנב מאלומיניום, המשולשים יצוקים, מערכות הבלמים ותפעול הקלאץ' של ברייקטק במקום ברמבו ומגורה, והכידון של נקן, אבל מסדרה פשוטה יותר.
דגמי האנדורו 2023 של גאס גאס יגיעו לישראל בתקופה הקרובה, כאשר לא צפויים שינויים במחירים הנוכחיים.
צפו בגאס גאס EC250 במבחן:
דגמי האנדורו של שנת 2023: