בגאס גאס חושפים דור חדש של אופנועי הטריאל – TXT RACING לרוכבי הובי ו-TXT GP לרוכבים תחרותיים – עם שיפורים במנוע, בשלדה, בבולמים ועוד.
בעוד שאופנועי האנדורו ומוטוקרוס של גאס גאס מבוססים בכבדות על אופנועי הק.ט.מ של חברת האם, אופנועי הטריאל עדיין מיוצרים במפעל גאס גאס שבקטלוניה, ספרד, על בסיס הטכנולוגיה של גאס גאס הוותיקה, עם משאבי הפיתוח והמחקר של פירר מוביליטי – הבעלים של מותגים ק.ט.מ, הוסקוורנה, גאס גאס ו-WP.
לשנת 2023 חושפים בחברה דור חדש של ה-TXT RACING וה-TXT GP, כאשר הרייסינג מיועד לרוכבי ההובי הרוכבים להנאתם, בעוד ה-GP מיועד לרוכבים תחרותיים. בשנה שעברה המנועים יישרו קו עם תקנות יורו 5, וההיצע כעת ממשיך להיות מורכב ממנועים דו-פעימתיים שתי מקוררי נוזל בארבעה נפחים: 125, 250, 280 ו-300 סמ"ק. ה-GP מוצע מהשנה רק עם מנועי 250 או 300 סמ"ק דו-פעימתיים.

ה-TXT רייסינג מציע לשנת 2023 שלדת כרומולי קלת משקל חדשה, ראש צילינדר חדש, מזלג TECH חדש בקוטר 39 מ"מ עם מהלך קצר יותר של 174.5 מ"מ, הכולל כמובן יכולת כיוונון ושסתום המונע סגירת מתלה בעומס חריג. יש מגן מנוע גדול יותר, פלסטיקה חדשה עם גרפיקה חדשה ואדומה, כיסוי מצמד חדש וחזק יותר, רגליות בעיצוב חדש, מערכת פליטה חדשה, רגלית התנעה חדשה עם עיצוב שונה המקל על התנעה. בנוסף, יש מפות הצתה לבחירה, בלמים ומצמד הידראוליים של BRAKTEC, כשהמצמד מורכב משלוש דיסקיות קבלר ושתי דיסקיות מתכת האמורות לשפר את הרגש ועמידות במקרי עומס. יש כידון של Neken וידיות של רנטל. הארגונומיה נבנתה על-בסיס הניסיון העשיר של גאס גאס בתחום ונועדה להשגת ניטרליות ושליטה מקסימליים.

ה-TXT GP מציע חלקי פקטורי שמגיעים היישר מאופנוע המרוצים ומגובה בניסיון מוצלח שהביא לקבוצה אליפויות עולם רבות בענף הטריאל. החידושים המוזכרים ברייסינג מגיעים כמובן גם לכאן, כאשר יש בולמי מרוצים מוזהבים הכוללים שסתום המונע סגירת מתלה בעומס חריג עם ציפוי מיוחד למזלג. מאחור יש בולם Tech TJ3 ובלם דיסק מאושר על-ידי ה-FIM. תיבת אוויר העשויה מקרבון קל משקל. בנוסף, יש מפות הצתה לבחירה, ובלמים ומצמד הידראוליים של BRAKTEC. הדגם מגיע כמובן עם גרפיקת פקטורי ייחודית ומשולשים בצבע שחור.
אופנועי הטריאל 2023 של גאס גאס צפויים להגיע לאירופה בחודש הבא, וכמובן להגיע לישראל. מחירים טרם נמסרו.