דף הבית / חדשות / גלריה: סוכנות מוטוריקה מתחדשת
BYBENNYDOUTSH-5

גלריה: סוכנות מוטוריקה מתחדשת

סוכנות מוטוריקה עולה מדרגה מאמצת את הסטנדרטים הנוקשים של ק.ט.מ העולמית, ובכך הופכת לאחת מסוכנויות הדגל של היצרנית האוסטרית בישראל

סוכנות 'מוטוריקה', הממוקמת ברחוב המסגר 5 בהוד השרון, היא סוכנות אופנועים ותיקה, כשבשנים האחרונות היא משמשת כאחת מהסוכנויות החזקות של דל"ב מוטוספורט וק.ט.מ. הבעלים, המכונאי הוותיק דני אליקים, יחד עם צוות מכונאים ואנשי מכירות מקצועיים מאוד שאסף סביבו, הפכו כאמור לאבן שואבת לרוכבי המותג הקטום, שהוא כשלעצמו גדל משמעותית בשנים האחרונות בישראל ונוצרה לו קהילה לא קטנה.

בחודשים האחרונים היו עסוקים אנשי מוטוריקה בשדרוג משמעותי של הסוכנות, במקביל לעבודה השוטפת. המטרה הייתה להביא את הסוכנות ואת אולם התצוגה לסטנדרט של ק.ט.מ העולמית, ולצורך כך צוות של ק.ט.מ מאוסטריה הגיע ארצה כדי לתכנן את המקום. במסגרת הביצוע הושקע כסף רב ושודרג אולם התצוגה כך שיעמוד בסטנדרט הנוקשה של היצרנית, וגם דל"ב מוטוספורט, יבואנית ק.ט.מ לישראל, תרמה את חלקה באביזרי תצוגה שונים ובשיפור הנראות.

קודי ווב באירוע הפתיחה של סוכנות מוטוריקה
קודי ווב באירוע הפתיחה של סוכנות מוטוריקה

זוהי כבר הסוכנות השלישית של ק.ט.מ שעושה צעדים משמעותיים בשיפור השירות והנראות, והמגמה ברורה – הקהל הישראלי דורש סוכנויות איכותיות יותר, שנראות טוב יותר ומזמינות יותר, ומציעות מגוון שירותים רחב יותר. כך למשל במוטוריקה תמצאו את שלל מוצרי הלבוש והציוד המקוריים של ק.ט.מ באולם התצוגה, וחוויית הקנייה הופכת למקצועית יותר.

במסגרת אירוע ההשקה של הסוכנות החדשה, שהתקיים בחמישי האחרון, השתתפו בכירי דל"ב מוטוספורט וכן בכירים מק.ט.מ העולמית. גם קודי ווב, אלוף העולם באנדורו שמריץ סדרת הדרכות ישראל עם ארגון Riders For Riders היה נוכח באירוע ואף נשא דברים.

רוכבי קבוצות המרוצים של ק.ט.מ לעונת 2019
רוכבי קבוצות המרוצים של ק.ט.מ לעונת 2019

אנשי ק.ט.מ ניצלו את המעמד החגיגי של פתיחת הסוכנות על-מנת להציג לעיתונאים ולקהל את רוכבי קבוצות המרוצים הרשמיים של ק.ט.מ-ישראל לעונת 2019 במוטוקרוס, אנדורו, סופרמוטו וסופרבייק, וביניהם היו לא מעט ילדים – כמו שתוכלו לראות בתמונות. ק.ט.מ משקיעה בספורט מוטורי כאסטרטגיה, והשנה נראה שהתמיכה ברוכבים המתחרים אפילו הורחבה.

אנחנו כמובן מברכים על כל סוכנות כזו, שמשקיעה כסף רב על-מנת לשפר את הנראות, את השירות ואת המקצועיות, שכן המרוויחים הגדולים הם בסופו של יום הרוכבים עצמם. מכאן נאחל הצלחה רבה לסוכנות מוטוריקה, וכן לרוכבי המרוצים של ק.ט.מ בעונת 2019.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 41, רוכב על אופנועים 25 שנה ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

BMW-Cruiser-1

ב.מ.וו: כך ייראה האופנוע עם מנוע הבוקסר החדש

ב.מ.וו 'נתפסו' בוחנים את האופנוע הראשון שיישא את מנוע הבוקסר החדש בנפח 1,800 סמ"ק

4 תגובות

  1. לא אכפת לישראלים לקנות אופנוע במוסך מלוכלך או חנות חסרת ציוד נילווה (ציוד נילווה אפשר לקנות דרך האינטרנט) מה שחשוב זה הורדת המחירים המטורפים !!!
    אם הישראלי לא ישלם פי 3 ממחיר האופנוע/קטנוע אז זה יהיה ריווחי לרוכבים..
    כרגע שום דבר לא ריווחי בשוק הישראלי לאופנועים/קטנועים

    ברור שמגיע לנו שירות כזה אנחנו משלמים פי 3 מהאירופאים ולהם יש את השירות .. מגיע לנו הורדת מחירים והשירות המיטבי, יש דברים שהמדינה הזאת ברמת עולם שלישי.

    בקשר למקצועיות המוכרים זה רק כדי לסחוב עוד כסף במוצרי חארטה מהקונה/רוכב כהמוצרים האלה יוצגו כמוצרי קודש קודשים..

    אני מדבר על כל היבואנים ורשות המיסים כמובן

  2. אם הצרכנים הישראלים לא היו משלמים פי שלוש ממחיר האמיתי שמפרסם היצרן ולא היו משלמים מחירים מטורפים על ביטוחים הכבישים היו מתמלאים באופנועים תוך שנתיים
    ואולי זה היה פותר קצת את בעיית הפקקים.

  3. בשעה טובה ובהצלחה לסוכנות מוטוריקה.
    בטוח שאנשי המקצוע שלכם נהדרים והשירות נפלא, אך המחיר מגביל ואף מכשיל ורבים לא קונים או מתחדשים.
    הבירוקרטיה מופלאה על שום מה……..?

  4. מרשים מאד וכל הכבוד, אני אבל מצטרף פה לאהוד. פייר לא ברור למה יבואנים מחזיקים ריבוי של סוכנויות מפוארות בנדלן גדול ויקר בערים כמו ת"א. פייר לרוב רוכב אופנוע יודע טוב מאד מה הוא רוצה הרבה לפני שהוא מזמין את הכלי. ריבוי כתבות ווידאו ברשת ופורומים עוזרים להחליט מה רוצים ומה מתאים וגם לרוב יספקו מידע עשיר יותר מבאולם התצוגה או איש המכירות שלרוב האמת לא ממש מבין לעומק שנדרש. לי לא ברור למה צריך להחזיק אנשי מכירות יקרים ונדלן יקר מאד. אפשר לתת אפילו להזמין באינטרנט את הכלי או בעזרת צוות מינמאלי. החלק החשוב הוא המוסך והשירות אחרי הקניה ושם בהחלט שווה להשקיע והרבה. מסכי ויידאו ותצוגות פשוט לא נדרשים. אולי לקבוצה קטנה שאין לה מושג מה היא עושה. אופנוע זה מוצר עם מעורבות צרכן מאד מאד גבוהה. הוא לא צריך שיחזיקו לו את היד.
    רק דעתי כמובן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO