גרייט וול (Great Wall Motors או GWM) היא יצרנית הרכבים הסינית השנייה שהגיעה לישראל, בשנת 2011, וכעת היא נכנסת גם לתחום האופנועים עם המותג Souo.
הדגם הראשון של מותג האופנועים הסיני Souo מתייצב ישירות מול כנף הזהב האייקונית של הונדה, הגולדווינג 1800. מול מנוע הבוקסר 6 צילינדרים בנפח 1,833 סמ"ק מציבים ב-Souo בוקסר עם לא פחות מאשר 8 צילינדרים בנפח מנוע של 2,000 סמ"ק, עם קירור נוזל וגל-זיזים עילי כפול. למנוע משודכת תיבת הילוכים מסוג DCT עם 8 מהירויות (7 הילוכים לגולדווינג).
השלדה דומה מאוד לזו של הגולדווינג, וגם של הב.מ.וו K 1600 GTL (עוד מתחרה שעל הכוונת), ועשויה מאלומיניום. המזלג הוא מתוצרת 'Hossack' (בדיוק כמו בגולדווינג), שכמו הבולם האחורי מאפשרים כיוונון אלקטרוני סמי-אקטיבי. הבלמים מתוצרת ברמבו, כאשר בצד האלקטרוניקה יש מסך מגע TFT בגודל 12.3″, חיישן התרעה על תנועה שמתקרבת מאחור, התראת שטחים מתים במראות, משקף חשמלי, מושבים מחוממים, מערכת סטריאו עם 8 רמקולים ונפח אחסון כולל של 118 ליטר.
אין עוד פרטים מעבר, כשה-Souo S2000 GL הוצג ממש בימים אלו בתערוכת בייג'ינג וצפוי להגיע לייצור ככל הנראה בשנה הבאה.
מעניין איך הסינים עובדים.
במקרה הזה קנו גולדווינג, פירקו אותו לחלקים, ופשוט ייצרו אותו דבר, והרכיבו. אה…. בעצם הוסיפו עוד 2 צילינדרים.
למה לחקות כל הזמן. תמציאו משהו שלכם. אוף!
כל הפטנטים פגי תוקף
כל הידע נחלת כולם
כולם מייצרים במזרח כדי להתחרות על המחיר
גם הונדה כבר שנים מיצרת סיני מלא על מלא
ויש דגמים שלהם מכניסים מגע אנושי והם עדיין יהיו יקרים
כי הם מיוצרים באיכות וביקורת איכות של פעם. זה רק ל VIP במחירי VIP
ליהלום כזה אפשר לקרוא גם משה, אף אחד לא לוקח ברצינות את המדבקה,
העיקר זה האיכות שנוצצת למרחקים.
פראייר מי שמשלם ל"מותג"
כאשר אפשר לקנות רפליקה זהה בחצי מחיר
צודק.
אם האיכות טובה, כפרה על המותגים!