דף הבית / חדשות / גרסת ה-450 במשפחת MT של CFMOTO
CFMOTO 450MT USA (3)

גרסת ה-450 במשפחת MT של CFMOTO

ב-CFMOTO מציגים את גרסת ה-450MT אדוונצ'ר עם מנוע טווין מקבילי, חישוק "21 מלפנים, הרבה אלקטרוניקה, ואפילו גרסה מותאמת לשטח

בימים אלו מתחיל להימכר בארצות הברית ה-CFMOTO Ibex 450, או כפי שנכיר אותו באירופה – 450MT.

חברת CFMOTO הציגה בתערוכת מילאנו האחרונה את גרסת ה-450 במשפחת ה-MT שבסגמנט האדוונצ'ר, ובימים אלו מתחילה המכירה בארצות הברית (תחת השם Ibex 450), כשאירופה הבאה בתור – בחודש הבא. מדובר כאן על אדוונצ'ר עם נתונים שיאפשרו לרדת גם לשטח, עם חישוקי 21″ ו-18″, בולמים ארוכי מהלך ומשקל יבש של 175 ק"ג.

כך ייראה ה-CFMOTO 450MT
כך ייראה ה-CFMOTO 450MT

המנוע הוא הטווין מקבילי החדש יחסית המוכר מה-450SR הספורטיבי וה-450NK נייקד בנפח 450 סמ"ק, עם השיטה שמפרידה את פיני גל הארכובה ב-270° לטובת החספוס הנחמד. ההספק עומד על 45 כ"ס ב־8,500 סל"ד והמומנט על 4.5 קג"מ ב-6,250 סל"ד.

מבחינת מכלולים נמצא כאן כאמור חישוק 21″ מלפנים עם צמיג במידת 90/90 ו-18″ מאחור עם 140/70. המזלג הקדמי הוא של קאיאבה, הפוך ובקוטר של 41 מ"מ, כאשר הבולמים הקדמיים והאחוריים ניתנים לכיוונון מלא ומספקים מהלך גלגל של 200 מ"מ. את גובה חיבור הבולם האחורי ניתן לשנות בעזרת שתי נקודות מיקום על הלינקג' ובכך להנמיך אותו לטובת רוכבים מאותגרי גובה. הבלמים של J.Juan בנויים מדיסק יחיד בקוטר 320 מ"מ מלפנים ודיסק אחורי בקוטר 240 מ"מ, עם ABS של בוש הניתן לניתוק. גובה המושב הוא 820 מ"מ (עם אופציה למושב מונמך של 800 מ"מ), מרווח הגחון עומד על 220 מ"מ, מיכל הדלק מכיל 17.5 ליטר והמשקל היבש עומד על 175 ק"ג.

על ה-450MT נמצא בקרת אחיזה הניתנת לניתוק, ABS שאפשר לנתק מהגלגל האחורי, צג TFT בגודל 5″ עם קישורית לסלולר, שקע USB לטעינה ופנסי LED היקפיים. העיצוב הוא של סדנת קיסקה (Kiska), סדנת הבית של ק.ט.מ, ולפחות בתמונות הוא נראה טוב. יש גם גרסה נוספת (שככל הנראה תקרא ראלי או אדוונצ'ר) המיועדת יותר לרכיבות שטח ומגיעה עם כנף קדמית גבוהה, מתאמים לארגזי צד, ומיגוני שלדה ומנוע. המחיר בארצות הברית עומד על 6,500 דולר, כאשר עדיין אין מחיר באירופה (והוא עדיין גם לא מופיע באתר היצרנית) או בישראל.

וכאן גרסת הראלי / טגוונצ'ר
וכאן גרסת הראלי / אדוונצ'ר

CFMOTO 450MT USA (4)

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

12_Jerez_WorldSBK_2024_Friday_Yamaha_YZF-R9_Z9A_1238

ימאהה: ה-R9 לאליפות הסופרספורט העולמית

בימאהה מודיעים על כוונתם להשתתף בעונת 2025 של אליפות הספורספורט העולמית (WorldSSP) עם ה-YZF-R9 החדש, אשר יחליף את ה-R6 הוותיק שיוצא לגמלאות

2 תגובות

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    נעים מאוד, T7 מועתק. דומה גם למוטו מוריני.
    נכון, זול יותר. תחרות זה תמיד טוב לצרכן.

  2. Avatar

    נירא מאוד מעניין

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן