דף הבית / חדשות / דגמים חדשים להונדה בישראל
21YM CMX1100 REBEL

דגמים חדשים להונדה בישראל

הונדה משיקה בישראל 8 דגמים חדשים - החל מהויז'ן החדש ועד הרבל 1100 בגרסאות גיר רגיל ו-DCT

מאיר, יבואנית הונדה לישראל, משיקה בימים אלו 8 דגמים חדשים של הונדה – כולם מדגמי 2021 שנחשפו בחודשים האחרונים.

CMX1100 REBEL

הקרוזר החדש של הונדה משתמש במנוע הטווין המקבילי של האפריקה טווין. בגרסה זו המנוע מפיק 86 כ"ס (לעומת 102 כ"ס באפריקה) ב-7,000 סל"ד ו-10 קג"מ ב-4,750 סל"ד (שיא המומנט באפריקה מגיע ב-6,250 סל"ד). מערכת ניהול המנוע תגיע עם שלושה מצבי רכיבה מובנים – כביש, ספורט וגשם – ועוד מצב אחד להתאמה אישית של הרוכב. יש בקרת ווילי ובקרת שיוט.

הונדה CMX1100 רבל דגם 2021
הונדה CMX1100 רבל דגם 2021

השלדה מגיעה באותה תצורה של צינורות פלדה, כמו ב-500, אך כאן קוטר הצינורות גדול יותר. מלפנים יש מזלג טלסקופי בקוטר 43 מ"מ ומאחור צמד בולמים עבים יותר, עם כיוון עומס קפיץ. לעצירה יש על חישוק ה-18″ מלפנים דיסק בודד בקוטר 330 מ"מ, עם קליפר רדיאלי בן 4 בוכנות. על חישוק ה-16″ מאחור יש דיסק בודד בקוטר 256 מ"מ. גובה המושב הוא 700 מ"מ, כשמתחתיו יש תא קטן בנפח 3 ליטרים עם שקע USB. מיכל הדלק מכיל 13.6 ליטר. המשקל הרטוב עומד על 233 ק"ג (223 ק"ג עם הגיר הידני). לוח השעונים מורכב מ-LCD, ויש פנסי LED היקפיים.

הרבל 1100 החדש יגיע גם בגרסת DCT, הגיר הרובוטי אוטומטי כפול מצמדים עם 6 הילוכים, של הונדה, שלמדנו להעריך בגרסת ה-DCT של האפריקה טווין 1100.

מחירים:

  • רבל 1100 – מחיר 81,223 ש"ח
  • רבל 1100 DCT – מחיר 89,223 ש"ח

NC750X

ה-NC750X של 2021 מקבל את המנוע המשודרג עם התוספת של 4 כ"ס שמביאה אותו ל-58.6 כ"ס (43.1 קילוואט), כשכמובן שיש גם גרסה המוגבלת ל-35 קילוואט לרישיון נהיגה A1. המומנט המקסימלי, 7 קג"מ, מתקבל ב-4750 סל"ד. עוד שיפורים בגזרת המנוע תמצאו בצמד הקלאצ'ים של גיר ה-DCT אשר חוזקו, וכן בשלושת ההילוכים הראשונים, שבהם יחס ההעברה קוצר לצורך תאוצות ספורטיביות יותר.

2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X

ניהול המנוע חדש גם הוא, כשכעת המצערות החשמליות מציעות 4 מצבי רכיבה (ספורט, גשם וסטנדרט), וכן מצב רביעי שאותו הרוכב יכול לכוון בהתאם להעדפותיו – תגובת מנוע, התערבות בקרת אחיזה ומצב גיר DCT. גם בקרת האחיזה שופרה, וכעת היא מציעה 3 מצבי התערבות וניתוק מוחלט, וכן תוכנה מתקדמת יותר עם פעולה רכה יותר. גם ניהול גיר ה-DCT שופר, וכעת הוא מציע 4 מצבים לבחירת הרוכב ופעולה חלקה יותר.

שלדת צינורות הפלדה חדשה ל-2021, כשהיא חזקה יותר ויחד עם זאת קלה יותר – אם כי הגאומטריה לא השתנתה כלל. גם המשקל הכללי של ה-NC750X יורד ב-6 ק"ג ל-214 ק"ג לגרסת הגיר הרגיל ול-224 ק"ג לגרסת ה-DCT (משקל מלא). גובה המושב ירד ב-30 מ"מ, וכעת הוא עומד על 800 מ"מ, וזה קורה בזכות קיצור מהלכי המתלים ל-120 מ"מ (153.5 מ"מ מלפנים ו-150 מ"מ מאחור בגרסאות הקודמות) – מה שמעיד יותר מכל על אופיו הכבישי של ה-NC750X. העיצוב מתחדד ומתעדכן, כשה-NC750X מקבל את מתיחת הפנים המשמעותית ביותר בכל שנות הדגם – עם חזית חדשה ומחודדת, ועם פאנלי צד משולבים. יש גם משקף קדמי חדש, כשלטענת הונדה הוא יעיל יותר בהסטת רוח מגוף הרוכב. גם תא האחסון שנמצא במקום מיכל הדלק גדל – ל-23 ליטרים.

מערכות האלקטרוניקה והבקרות מיישרות קו עם המצופה ב-2021. יש כאמור מצערות חשמליות עם 4 מצבי רכיבה, בקרת אחיזה עם 3 מצבי התערבות וניתוק, ומערכת ABS למניעת נעילת גלגלים. מסך המידע נשאר מסוג LCD ולא משודרג ל-TFT, אולם יש פנסי LED היקפיים – כולל בפנס הראשי החדש.

מחירים:

  • NC750X – מחיר 66,223 ש"ח
  • NC750X DCT – מחיר 71,223 ש"ח

CRF300L

הונדה CRF300L דגם 2021
הונדה CRF300L דגם 2021

הדגם המחליף ל-CRF250L הוותיק. ההספק עומד על 27.3 כ"ס ב-8,500 סל"ד והמומנט על 2.7 קג"מ ב-6,500 סל"ד. עלייה של 2.8 כ"ס ו-0.4 קג"מ (ב-6,750 סל"ד) לעומת מנוע ה-250 סמ"ק. יש צילינדר חדש ומערכת פליטה חדשה. גיר שישה הילוכים חדש עם הילוך שישי ארוך יותר לטובת שיוט נוח יותר.

שלדת צינורות הפלדה קלה יותר ב-4 ק"ג מהדגם הקודם, יש מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ מלפנים, ומאחור יש זרוע אלומיניום עם בולם יחיד. החישוקים בקוטר 21″ מלפנים ו-18″ מאחור, כך שמגוון צמיגי השטח רחב למדי. יש מסך LCD חדש, ומיכל דלק בנפח 7.8 ליטרים.

מחיר: 36,223 ש"ח

SH350i

2021 HONDA SH350i
2021 HONDA SH350i

המחליף של ה-SH300 הוותיק. בדומה לפורצה 350 החדש, המנוע ב-SH גדל לנפח 330 סמ"ק, מקורר נוזל ומוזרק דלק, ומספק 29 כ"ס. המנוע מותאם כמובן לתקנות יורו 5 העדכניות. השלדה קלה וחזקה יותר והמשקל היבש עומד על 174 ק"ג.

ל-SH350i עיצוב מעט שונה לחלק הקדמי יחד עם מגני ידיים, פנסי LED חדשים, מסך LCD חדש, שקע USB לטעינה, בקרת אחיזה (שקיבל כבר ב-2019) הניתנת לניתוק, פנסי איתות הנדלקים בעת בלימת חירום ומפתח קרבה KEYLESS.

מחיר: 36,223 ש"ח

PCX125

21YM HONDA PCX125
21YM HONDA PCX125

לשנת 2021 ה-PCX125 מקבל מנוע חדש – מותאם יורו 5 כמובן. המנוע מקורר הנוזל מפיק 12.3 כ"ס ב-8,750 סל"ד, 1.2 קג"מ ב-6,500 סל"ד, והמהירות המרבית המוצהרת עומדת על 100 קמ"ש. צריכת הדלק שופרה ומאפשרת כ-385 ק"מ רכיבה בין תדלוקים. נוספה השנה מערכת בקרת אחיזה הניתנת לניתוק, ונשארה מערכת דימום המנוע בעמידה המופעלת לאחר 3 שניות של עמידה מוחלטת עם בלם לחוץ. המערכת לא תפעל אם המצבר חלש. יש גם משתיק חדש.

שלדת הצינורות קיבלה עיצוב מחודש על-מנת לספק התנהגות וזריזות טובות יותר, מידת הצמיג על חישוק ה-14″ הקדמי שונתה ל-110/70 (לעומת 100/80), ואילו מאחור מידת החישוק קטנה ל-13″ עם מידת צמיג 130/70 (לעומת 120/70-14 בקודם). הבולם האחורי מקבל 10 מ"מ נוספים של מהלך (95 מ"מ), וכן קפיץ חזק יותר. המשקל היבש נשאר 130 ק"ג.

העיצוב חודש גם כן עם משקף גדול ורחב יותר, כמו גם מדרך לרגליים מרווח יותר. יש גם פנסי LED חדשים. תא האחסון מתחת למושב גדל ב-2.4 ליטר ל-30.4 ליטר, ויש שקע USB חדש וגם מסך LCD חדש.

מחיר: 19,794 ש"ח

ויז'ן 110

21YM VISION 110
21YM VISION 110

ההונדה ויז'ן, הקטנוע גדול הגלגלים (16″ מלפנים ו-14″ מאחור), מתחדש לשנת 2021 עם מנוע שגדל בנפח מ-108 סמ"ק ל-109.5 סמ"ק ומותאם לתקנות פליטת המזהמים יורו 5. נתוני המנוע מקורר האוויר נשארים זהים ועומדים על 8.7 כ"ס ו-0.92 קג"מ, כשלטענת הונדה הוא אמור להיות חסכוני יותר – לטענת הונדה עד 54.5 ק"מ/ל'. מערכת דימום המנוע בעמידה נשארת מהדגם הקודם.

השלדה חדשה וקלה יותר ב-2 ק"ג לעומת הדגם הקודם, מה שמביא את המשקל המלא ל-100 ק"ג. לויז'ן מתווסף גם מפתח קרבה KEYLESS, הפועל גם על מנעול הכיסא ותא האחסון שמתחתיו. בנוסף יש לוח שעונים LCD חדש.

מחיר: 14,994 ש"ח

SH MODE 125

הונדה SH MODE דגם 2021
הונדה SH MODE דגם 2021

ה-SH MODE, שהוא הגרסה היותר אלגנטית / אופנתית במשפחת ה-SH של הונדה, מקבל לשנת 2021 מנוע חדש וחזק יותר המספק 11.3 כ"ס ועומד כמובן בתקנות יורו 5. העיצוב התעדכן גם הוא יחד עם פנסי LED ושלדה מחוזקת. המשקל היבש עלה ב-2 ק"ג לעומת הקודם ל-118 ק"ג. חישוקי ה-16″ חדשים גם הם יחד עם הצמיגים, ומדרך הרגליים רחב יותר ב-10 מ"מ. יש שקע USB חדש, תא אחסון מתחת למושב גדול יותר, וכן תא כפפות חדש.

מחיר: 17,994 ש"ח

CB125R

הונדה CB125R
הונדה CB125R

האח הקטן במשפחת הנייקד  מקבל מנוע חדש לשנת 2021 המספק 11KW (כ-14.9 כ"ס), ותוספת של 0.12 קג"מ לעומת המנוע הקודם. לראשונה בקטגוריית ה-125 סמ"ק מגיע ההונדה הקטן עם מזלג שוואה קדמי הפוך מדגם SFF-BP (ר"ת Separate Function Big Piston) בקוטר 41 מ"מ, פנסי LED, מסך LCD ומערכת ABS הבולמת דיסק קדמי צף בקוטר 296 מ"מ, עם קליפר רדיאלי עם 4 בוכנות.

מחיר: 26,994 ש"ח

כל המחירים הם 'על הכביש' וכוללים הוצאות רישוי ואגרות

אודות מערכת פול גז

מערכת פול גז
המשתמש של מערכת פול גז, ממנו אנו מפרסמים ידיעות כלליות.

עשוי לעניין אותך

TF450RC_MY25__RSP4001

טריומף חושפת את ה-TF 450-RC – מוטוקרוס 450 סמ"ק

בטריומף מציגים לראשונה אופנוע מוטוקרוס בנפח 450 סמ"ק בשם TF 450-RC במהדורה לכבודו של אלוף מוטוקרוס האגדי ריקי קרמייקל; גרסת אנדורו צפויה בהמשך

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן