בדוקאטי מעדכנים את דגם הסופרספורט, עם התאמה לתקן יורו 5, עיצוב חדש בקורלציה לפניגאלה V4, וכן שדרוגי אלקטרוניקה הכרחיים
הסופרספורט 939 – הוצג בשנת 2017 עם שם מן העבר שעבר מספר גלגולים, האחרון שבהם ירד מפס הייצור לפני כעשור ונשא את השם SS (ר"ת SuperSport). זהו למעשה התרגום של דוקאטי לאיך נראה אופנוע ספורטיבי שסביבת המחיה הטבעית שלו היא קודם כבישים ציבוריים ורק לפעמים מסלול מרוצים, ולא ההפך.
לשנת 2020 בדוקאטי משנים את הספרות בשם, והוא יקרא מעתה סופרספורט 950. המנוע נשאר בדיוק אותו L טווין בנפח 937 סמ"ק עם 110 כ"ס ו-9.48 קג"מ, כשההישג כאן הוא שהוא לא איבד מאום במעבר לתקנות יורו 5 החונקות.
החידושים מתרכזים בפרונט חדש עם פנסי ה-LED ופיירינג הצד המעט שונה שמחדדים את המראה ומקרבים אותו לכיוון של הפניגאלה V4. יש צג TFT חדש לגמרי בגודל "4.3, קוויקשיפטר לשני הכיוונים ומערכת ABS להטיה. גם המושב חדש ואמור להיות נוח יותר לפי דוקאטי.
גם לשנה זו ניתן יהיה לבחור בין הגרסה הרגילה עם מזלג הפוך 43 מ"מ של מרזוקי וזרוע אלומיניום חד-צידית עם בולם יחיד זקס, לבין גרסת ה-S שמגיעה עם אוהלינס 48 מ"מ מלפנים ובולם אוהלינס מאחור. שני הדגמים זמינים רק בצבע אדום-דוקאטי או לבן.
הדוקאטי סופרספורט 950 על שתי גרסאותיו יגיע לישראל בחודש מרץ 2021. המחירים: 109,000 ש"ח לסופרספורט 950 ו-122,000 ש"ח לסופרספורט 950S.