בדוקאטי מעדכנים את הפניגאלה V4 החדש שהוצג בשנה שעברה ומתמקדים בעידון ושיפור האלקטרוניקה.
לשנת 2022 הוצג דגם חדש של הפניגאלה V4 עם שיפורים במנוע ה-V4 בנפח 1,103 סמ"ק. ההספק טיפס ל-215.5 כוחות סוס ב-13,000 סל"ד, המומנט ל-12.6 קג"מ ב-9,500 סל"ד, והמהירות המרבית עלתה בעוד חמישה קמ"ש. מערכת ניהול המנוע קיבלה ארבעה מצבים: מלא, גבוה, בינוני ונמוך – שנעים משחרור כל הסוסים והבקרות (למעט בהילוך ראשון, מסיבות מובנות) ועד להגבלה של 150 כ"ס לטובת חיים ארוכים יותר בכבישים הציבוריים. מסך ה-TFT קיבל פונקציית מסלול שמדמה את המסך מאופנועי MotoGP – עם פס סל"ד לרוחב החלק העליון של הצג וחיווי הילוכים בולט. העיצוב התחדד לעומת קודמיו, יחד עם הכנפונים שמספקים כוח הצמדה של 37 ק"ג ב-300 קמ"ש. בנוסף, הפניגאלה V4 קיבל מושב שטוח מעט יותר ועיצוב מעט שונה של מיכל הדלק, כדי לשפר את הארגונומיה ולאפשר לרוכב יותר אחיזה בעת בלימה ובפניות.
לשנת 2023 יש עדכונים קלים שמתרכזים בעיקר בגזרת האלקטרוניקה. מערכת ניהול בלימת המנוע, מערכת הקוויקשיפטר, בקרת האחיזה והמצערת החשמלית מקבלים עדכוני תוכנה על מנת לעדן עוד יותר את הרכיבה ואת השליטה של הרוכב על האופנוע – בכביש ובמסלול. גם מערכת הקירור מתעדכנת לטובת שיפור קירור המנוע בעיקר ברכיבת כביש. העדכונים כוללים את כל דגמי הפניגאלה, כלומר את ה-V4S, V4 ו-V4 SP2 הקרבי לימי המסלול.
עדכוני התוכנה המוצעים בדגמי 2023 ניתנים לביצוע גם בדגמי 2022, אצל היבואן המקומי. הגרסה המעודכנת של הדוקאטי פניגאלה V4 צפויה להגיע בקרוב גם לישראל.