דף הבית / חדשות / דוקאטי חושפת את המולטיסטראדה V4 החדש
Ducati-Multistrada-V4-008

דוקאטי חושפת את המולטיסטראדה V4 החדש

הדוקאטי מולטיסטראדה V4 נחשף, עם מנוע הגרנטוריזמו בנפח 1,158 סמ"ק ועם שפע אלקטרוניקה; בינואר בארץ - החל מ-146 אלף ש"ח

בדוקאטי חושפים הערב (ד') את הדור הרביעי בסדרת המולטיסטראדה – המולטיסטראדה V4 הכל חדש. זהו הכלי הראשון מבין חמישה שבדוקאטי יחשפו בחודש הקרוב.

רוב הפרטים כבר היו ידועים, אולם הערב המולטיסטראדה V4 הסופר-טכנולוגי נחשף רשמית. בדוקאטי מציינים שהמולטיסטראדה V4 הוא המולטי החזק ביותר, הקל ביותר, השימושי ביותר, הנוח ביותר והוורסטילי ביותר אי-פעם.

דוקאטי מולטיסטראדה V4 S
דוקאטי מולטיסטראדה V4 S

מנוע ה-V4 – שנקרא גרנטוריזמו – חדש לחלוטין. הנפח המדויק עומד על 1,158 סמ"ק, והוא מפיק 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד ו-12.74 קג"מ ב-8,750 סל"ד. בדוקאטי מציינים שהחלפת שמן מתבצעת בכל 15 אלף ק"מ, אך בדיקת מרווח שסתומים צריכה להתבצע בכל 60 אלף ק"מ.

חבילת האלקטרוניקה מכובדת ויותר, וכוללת את כל הטכנולוגיה העדכנית של דוקאטי: ראשית, יש כמובן חיישן IMU למדידת אינרציה ב-6 צירים, כשהוא מאפשר ABS להטיה, בקרת ווילי DWC, בקרת אחיזה DTC – כולל להטיה, פנסי LED היקפיים ומסך TFT גדול. גרסת ה-S המאובזרת מקבלת גם מערכת אורות מתכווננת לפנייה DCL, מערכת לזינוק בעלייה VHC, וכן את ה-DSS – מערכת המתלים החשמלית הסמי-אקטיבית הידועה של דוקאטי – סקייהוק.

מערכת אלקטרונית חדשה וחשובה היא מערכת הרדאר של דוקאטי ובוש, ה-ARAS, שמגיעה כסטנדרט במולטיסטראדה – לראשונה באופנוע סדרתי. המערכת נעזרת ברדאר קדמי ואחורי, והיא מספקת התראה לרוכב על עצמים שנכנסים למרחב האישי, וכן מאפשרת בקרת שיוט אקטיבית ACC, וכן התראה על עצמים בשטחים מתים BSD.

Ducati-Multistrada-V4-003

השלדה במולטיסטראדה V4 היא מסוג מונוקוק, עם מנוע גורם נושא עומס מרכזי. הזרוע האחורית היא דו-צדית, והחישוקים במידות "19 מלפנים ו-"17 מאחור – יצוקים. בסיס הגלגלים עומד על 1,567 מ"מ, ומהלכי המתלים 170 מ"מ מלפנים ו-180 מ"מ מאחור. המשקל היבש – 215 ק"ג. בדוקאטי שמו דגש עם הארגונומיה ועל הנוחות לרוכב ולמורכב. כך למשל מגן הרוח מתכוונן לגובה עם אצבע אחת, ויש גם תוספות צד אשר מונעות מערבולות רוח ומקלות על הרכיבה לאורך זמן במהירות גבוהה. גם מגני נידיים מעוצבים כך שיפחיתו מערבולות רוח לרוכב.

המולטיסטראדה V4 מגיע בשלוש גרסאות, אך בכמה רמות אבזור. הגרסה הבסיסית ביותר היא המולטיסטראדה V4 המגיעה באדום. המולטיסטראדה V4S מגיע באדום או באפור, ובנוסף לאופציה לחישוקי שפיצים הוא מציע כמה חבילות אבזור כמו שימושיות, תיור, רדאר, ביצועים וחבילה מלאה, כשלכל חבילה מבחר אחר של תוספות שמגיעות עם האופנוע. הגרסה השלישית היא הספורט, שמגיעה עם מערכת פליטה של אקרפוביץ' ומשקף קדמי מקרבון.

הדוקאטי מולטיסטראדה V4 צפוי להגיע ארצה בתחילת חודש ינואר, כשהמחירים מתחילים ב-146 אלף ש"ח ל-V4 ועד 210 אלף ש"ח לגרסה המאובזרת ביותר. 

Ducati-Multistrada-V4-001

Ducati-Multistrada-V4-002

Ducati-Multistrada-V4-005

Ducati-Multistrada-V4-006

Ducati-Multistrada-V4-007

Ducati-Multistrada-V4-009

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

SYM-ADX300-URI-02

חדש בארץ: סאן-יאנג ADX300 אדוונצ'ר

ה-ADX300 החדש של סאן-יאנג מגיע לישראל עם עיצוב אדוונצ'ר מודרני ועם אבזור ואלקטרוניקה מכובדים; המחיר: 36 אלף ש"ח

תגובה אחת

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    כמה שאתה יפה. אינעל העולם. :)

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן