בדוקאטי מציגים את גרסת הגרנד טור (Grand Tour) למולטיסראדה V4 S עם אבזור נוסף לאחסון, נראות ונוחות.
בדוקאטי חוגגים השנה 20 שנים להצגתו של המולטיסטראדה 1000DS המקורי, לו קראנו הברווזון המכוער. הדוקאטי מולטיסטראדה ('דרכים רבות' באיטלקית) המקורי יצא בהפתעה בשנת 2003, והוא יועד להיות הכניסה של דוקאטי לנישה מתפתחת, שלימים תשמש כחזית הטכנולוגיה של כלל יצרני האופנועים – קטגוריית האדוונצ'ר-כביש-תיור. המולטיסטראדה ה-1000DS השתמש במנוע דזמודרומיק – וי-טווין מקורר אוויר בנפח 992 סמ"ק עם שני שסתומים לצילינדר. ההספק עמד על 85 כ"ס ו-9 קג"מ.
הדוקאטי מולטיסטראדה V4, שהוצג בנובמבר 2020 והגיע אלינו מעט אחרי (המבחן המלא בקישור), הוא הדור הרביעי של משפחת המולטיסטראדה הוותיקה של דוקאטי, כשלראשונה בדוקאטי משתמשים במנוע V4 חדש לגמרי וללא מערכת דזמו לשסתומים. הדגם מככב בראש רשימת הדגמים הנמכרים של החברה מבולוניה. לשנת 2022 הוא עבר עדכון קל שכולל עדכוני אלקטרוניקה לבולמים החשמליים הסמי-אקטיביים המאפשרים להוריד את הגובה באופן אוטומטי. עוד גרסאות הן הפייקס פיק הספורטיבי יותר עם חישוקים במידות ספורטיביות, בולמים חשמליים סמי-אקטיביים ספורטיביים, בלמים מתקדמים, שלדה עם גיאומטריה שונה, קרבון, והרבה אלקטרוניקה וה-V4 ראלי עם יותר יכולות תיור ויותר יכולות שטח.
הגרנד טור החדש מקבל את השדרוגים שהוצגו בראלי וכוללים רגלית אמצע ומשקף חדש וגבוה יותר שמגן טוב יותר מרוח, מתכוונן כמובן. ליד מיכל הדלק יש תא ייעודי לטלפון, הכולל שקע טעינה USB, ועם מערכת אוורור חשמלית שתפקידה למנוע התחממות של הטלפון בזמן הטעינה. יש גם כונסי אוויר תחתונים המנתבים רוח אל רגלי הרוכב, וניתנים לסגירה על-ידי תריסים ידניים. בנוסף יש צמד מזוודות צד קשיחות, חימום לידיות, חימום למושב הרוכב והמורכב, פנסי ערפל LED נוספים, פתח תדלוק חדש שנפתח חשמלית וחיישני לחץ אוויר בצמיגים. וצביעה שחורה לזרוע האחורית, כידון, משולשים ורגליות המורכב.
בדוקאטי מציגים גרסה נוספת למשפחת המולטיסטראדה V4, בדומה לגרסת ה-GT שהיתה למולטיסטראדה 1260. המחיר בישראל טרם נמסר, אך הוא צפוי להיות גבוה יותר מגרסת ה-V4 S רדאר, כלומר מעל 200 אלף ש"ח. נעדכן במחיר המדויק כשנקבל אותו. גרסת הגרנד טור צפויה להגיע לישראל בקרוב.