דוקאטי מציגים את הסטריטפייטר V4S למבורגיני – גרסת אחות של הלמבורגיני הוריקאן STO, אשר מגיעה עם צביעה מיוחדת ועם חלקים מיוחדים, ותיוצר ב-630 עותקים.
דוקאטי ויצרנית מכוניות העל האיטלקית למבורגיני שייכות לקונצרן פולקסווגן, והן משתפות פעולה מדי פעם. בדוקאטי מציגים כעת מהדורה מיוחדת ומוגבלת נוספת בשיתוף עם למבורגיני, כשהראשונה הייתה של הדיאבל 1260 S למבורגיני. גרסת הדוקאטי-למבו של הסטריטפייטר V4S תגיע עם חישוקים מיוחדים מסגסוגת אלומיניום אשר ייחודית לדגם, יחד עם אום נעילה יחיד מטיטניום שזהה לאחות האקזוטית. יש חלקי קרבון רבים כמו הכנף הקדמית, סופית מפלט האקרפוביץ' מטיטניום, כיסוי המושב האחורי, מעטפת צג ה-TFT, כיסוי פתח מפתח ההתנעה, ולמעשה בכל מקום שרק אפשר. רגליות הרוכב מתכוונות בגרסה הזו והידיות קלות יותר.
כל הקרבון עוזר להוריד כ-3 ק"ג מהמשקל הסופי של הסטריטפייטר V4S, כאשר מעבר לכך אין שינויים לעומת גרסת המקור. המנוע – דזמוסדיצ'י סטרדלה V4 – זהה לפניגאלה V4, עם נפח של 1,103 סמ"ק, והוא מספק 208 כ"ס ב-12,750 סל"ד. עם קיט מרוצים למסלול בלבד, שכולל מערכת פליטה ייעודית של אקרפוביץ' השוקל 6 ק"ג פחות, ניתן להעלות את ההספק ל-220 כ"ס. הסטריטפייטר V4 מספק חבילת אלקטרוניקה נרחבת ביותר הכוללת מערכת ABS מתקדמת להטיה ב-3 מצבים שמאפשרת שליטה בהחלקת הגלגל האחורי בכניסה לפנייה על הבלמים. בנוסף, בקרת אחיזה מהדור האחרון של דוקאטי עם בקרת החלקה ביציאה מהפנייה (בקרת דריפט). יש בקרת זינוק, בקרת ווילי, בקרת בלימת מנוע, וקוויקשיפטר לשני הכיוונים, וכל הבקרות מתאפשרות בזכות יחידת האינרציה של בוש – IMU 6, שמנטרת את התאוצות ב-6 צירים, כך המידע מאפשר לבקרות לעבוד לכל הכיוונים ובסינרגיה מלאה. בגרסת ה-S מכילים מזלג אוהלינס NIX30 ובולם אחורי TTX36 – שניהם של אוהלינס – חשמליים סמי-אקטיביים מדגם SMART 2.0. מערכת הבלמים עם צמד דיסקים קדמיים בקוטר 330 מ"מ, קליפרים של ברמבו מדגם Stylema, וכן משאבת בלם רדיאלית. הסטריטפייטר V4 מגיע עם כנפונים המספקים 28 ק"ג כוח הצמדה במהירות של 270 קמ"ש.
הדוקאטי סטריטפייטר V4S למבורגיני יוצע ב-630 יחידות ברחבי העולם, עם 63 יחידות נוספות שמיועדות אך ורק לבעלי למבורגיני, עם האפשרות לצביעה זהה לאקזוטיקת הארבעה גלגלים שברשותם. ככל הנראה ניתן יהיה להזמין את גרסת הלמבורגיני המיוחדת גם כאן בישראל, אצל 'ליגל', יבואני דוקאטי.