בדוקאטי מציגים את דגמי הסטריטפייטר V4S, V4 ו-SP2 – עם אותם העדכונים שקיבל הפניגאלה V4 ומתרכזים בשלדה ובאלקטרוניקה.
הדוקאטי סטריטפייטר V4 מתעדכן לשנת 2023, כאשר העדכונים מקבילים לשיפורים שעברו גרסאות הפניגאלה V4 בשנה שעברה. מנוע הדזמוסדיצ'י סטרדלה V4 בנפח 1,103 סמ"ק עדיין מספק 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד ו-12.5 קג"מ ב-9,500 סל"ד, כאשר מערכת ניהול המנוע מקבלת ארבעה מצבים: מלא, גבוה, בינוני ונמוך – שנעים משחרור כל הסוסים והבקרות, למעט בהילוך הראשון, ועד להגבלה של 165 כ"ס במצב הנמוך. מפת המצערת האלקטרונית קיבלה עדכוני תוכנה במקביל. לשנת 2023 יש גם מצב גשם חדש למצבי הרכיבה, לטובת כבישים חלקים ולימי החורף.
כמו בפניגאלה V4, גם כאן נקודת החיבור של הזרוע האחורית עלתה ב-4 מ"מ לטובת היציבות ושמירת הכיוון ביציאה מפניות או האצות באופן כללי. חלוקת המשקל עברה מעט יותר לטובת החלק הקדמי ומיכל הדלק גדל בליטר אחד נוסף לנפח של 17 ל', גם לטובת צורה חדשה המאפשרת לרוכב לתמוך עם הברכיים בבלימות ופניות.
בצד האלקטרוניקה, הסטריטפייטר V4 קיבל אופציה לתצוגת 'Track Evo' במסך ה-TFT – פונקציית מסלול שמדמה את המסך מאופנועי MotoGP, עם פס סל"ד לרוחב החלק העליון של הצג וחיווי הילוכים בולט. מערכת ניהול בלימת המנוע, מערכת הקוויקשיפטר, בקרת האחיזה והמצערת החשמלית מקבלים עדכוני תוכנה על מנת לעדן עוד יותר את הרכיבה ואת השליטה של הרוכב על האופנוע – בכביש ובמסלול.
גרסת ה-SP שהוצגה בשנה שעברה משנה את שמה ל-SP2 עם חישוקי קרבון קלים יותר מהאלומיניום המכורסם שיש בגרסת ה-V4 S. יש גם מערכת בלמים המורכבת ממשאבה רדיאלית MCS וקליפרים Stylema-R של ברמבו, יש מצמד יבש מחוזק של STM-EVO SBK, שמוסתר חלקית על-ידי מגן קרבון חשוף, הכנף הקדמית עשויה מקרבון, כמו גם הכנפונים, רגליות הרוכב מגיעות מריזומה ועשויות מאלומיניום מכורסם, ובנוסף, לגרסת ה-SP2 יש מזלג NIX30 ובולם אחורי TTX36 – שניהם של אוהלינס – חשמליים סמי-אקטיביים מדגם SMART 2.0 (בדומה למערכת המותקנת על גרסת ה-S). לדגם יש גם מצבר ליתיום-יון קל יותר.
הדוקאטי סטריטפייטר V4 המעודכן לשנת 2023 מקבל גם גרפיקה חדשה ועוד צבעים למבחר. שלוש הגרסאות יגיעו לישראל בקרוב, כאשר מחירים עדכניים טרם נקבעו.