בדוקאטי מרעננים לשנת 2025 את הסקרמבלר בשתי גרסאות עם צביעה כהה אחת.
הסקרמבלר המקורי של דוקאטי הופיע בשוק האמריקאי בתחילת שנות ה-60 בעקבות הפריחה של תחום רכיבת השטח וחגג במכירות עד שהייצור פסק לגמרי בשנת 1976. החידוש המודרני של הסקרמבלר הוצג בשנת 2015 בהשקה שנערכה בקליפורניה שבארצות הברית, וכללה הרבה ידוענים וסקייטבורדרים בשביל להראות את ה'מגניבות' והצעירות החדשה של דוקאטי. וזה עבד. מאז ועד היום מכרו הרבה יותר מ-100 אלף יחידות ברחבי העולם, כלומר האופנוע הנישתי הזה הוא הצלחה גדולה מבחינת דוקאטי, עם נתח מכירות חשוב, כשהוא זוכה בהרבה מעריצים כולל אותנו. בשנת 2019 ביצעו בדוקאטי מתיחת פנים ראשונה לסקרמבלר 800 אייקון – רב המכר של סדרת הסקרמבלרים, כשבשנת 2021 נוספה לאייקון ולדזרט סלד גם גרסת Nightshift, שקיבלה פרשנות קפה-רייסר עם צביעת אפור-שחור ותוספות נוספות.

לשנת 2023 הציגו בדוקאטי עדכון משמעותי שכיסה כמעט 70% של רכיבים חדשים או מחודשים. יישור הקו לתקנות יורו 5 של אז הכתיבו מערכת פליטה שונה והוספה של מצערות חשמליות אשר איפשרה להוסיף גם שני מצבי רכיבה חדשים – כביש וספורט. מערכת ה-ABS להטיה שהתווספה לפני שנתיים נשארה כמובן, כשבדוקאטי מאפשרים להתקין קוויקשיפטר דו-כיווני כרכיב אופציונלי בתוספת תשלום. המצמד החדש שהותקן הוריד מהמשקל 2.5 ק"ג. הסקמבלר קיבל גם מסך TFT חדש בגודל 4.3″ ופנסי LED היקפיים (כולל מאותתים) עם מסיכת 'X' על הפנס הקדמי. בדוקאטי הציגו גם את גרסת ה-'Full Throttle' (מצערת מלאה, או פול גז אם תרצו) שהוסיפה מפלט של טרמיניוני, קוויקשיפטר ומגן מנוע – כלומר הגרסה הספורטיבית.
גרסת ה-'Full Throttle' היא גם זאת שמקבלת לשנת 2025 עדכונים קוסמטיים עם החלפת צבעי האדום-שחור עם גימור שחור מלא וכיתוב בצבע ברונזה. בנוסף מצטרף הכיתוב '62' לציון שנת 1962 שבו הוצג הסקרמבלר המקורי שפתח את האייטם כאן. גרסת הדארק היא חדשה באייקון ומוסיפה, כך על-פי שמה, גימור וצביעה שחורה.
מעבר לכך, כל הבסיס של המנוע והמכלולים נשאר זהה לגרסת 2023. וזה אומר שמנוע ה-L-טווין בנפח 803 סמ"ק מקורר האוויר ממשיך לספק 73 כ"ס עם בולמי הקאיאבה ורשימת האלקטרוניקה ובקרות שכוללת מצערות חשמליות, שני מצבי רכיבה (כביש וספורט), בקרת אחיזה עם אפשרות לניתוק, ABS להטיה, קוויקשיפטר כאופציה בתשלום, מסך TFT בגודל 4.3″, פנסי LED ושקע USB לטעינה.

גרסת "אייקון דארק" מאופיינת בעיצוב מינימליסטי וצביעה שחורה מט בכל חלקי האופנוע, הכוללת את מיכל הדלק והכנפיים הקדמיות. מראה מודרני ואגרסיבי.
גרסת "פול גז" מעוצבת בסגנון "Flat Track" בהשראת אופנועים תחרותיים מארה"ב של שנות ה-70. היא כוללת צבעים בשחור וברונזה ולוחיות מספר עם הספרה 62, שמסמלות את שנת 1962 בה הושק לראשונה דגם הסקרמבלר. גרסה זו מצוידת במשתיק קול של Termignoni ומערכת העברת הילוכים מהירה דו-כיוונית.