דף הבית / חדשות / דוקאטי מציגה: פניגאלה V4 SP2 במהדורת 30 שנה ל-916
MY2024_PANIGALE_V4SP2_30_ANNIVERSARIO_916_STUDIO _6__UC576231_Mid

דוקאטי מציגה: פניגאלה V4 SP2 במהדורת 30 שנה ל-916

בדוקאטי נותנים כבוד ל-916 לכבוד 30 שנה לקלאסיקה של טמבוריני, ומציגים פניגאלה V4 SP2 במהדורה מיוחדת כהומאז' לאופנוע האייקוני; 500 יחידות יגיעו לייצור

לציון 30 שנים ל-916, אופנוע המסטרפיס של דוקאטי, בחברה מציגים בתערוכת מילאנו גרסה מיוחדת במהדורה מוגבלת של הפניגאלה V4 SP2 – גרסת הקצה של הפניגאלה – בצביעה מיוחדת כהומאז' ל-916 האייקוני ועם תוספות מיוחדות; ייוצר ב-500 יחידות ממוספרות.

הפניגאלה V4 SP2 הוא גרסת הקצה של דוקאטי לפניגאלה, שמגיע עם המערכות המכאניות הטובות ביותר שיש לתעשיית האופנועים להציע ועם המערכות האלקטרוניות המתקדמות ביותר שדוקאטי יודעת להטמיע באופנועיה. ה-SP2 נחשף במרץ 2022, והוא מיועד למי שהפרוטה מצויה בכיסו ורוצה אטפנוע למסלול שהוא הפרימיום של הפרימיום בליין אופנועי הספורט של דוקאטי.

כעת, לכבוד שנת ה-30 לחשיפתו של האופנוע האייקוני של דוקאטי – ה-916, היצירה האלמותית בעיצוב של מאסימו טמבוריני – בדוקאטי משחררים גרסה מיוחדת של הפניגאלה V4 SP2 בעיצוב מיוחד כהומאז' ל-916.

דוקאטי פניגאלה V4 SP2 לכבוד 30 שנים ל-916 האייקוני
דוקאטי פניגאלה V4 SP2 לכבוד 30 שנים ל-916 האייקוני

אלמנטים מה-916 נמצאים בכל מקום ב-SP2. קודם כל בצביעה, הכוללת את הכיתוב '916' בצד האופנוע, פסי טריקולור בפרונט ובזנב, החזית הלבנה, והספרה 1 על הפרונט שמסמלת את אליפות הסופרבייק העולמית שבה זכה ה-916 ב-1999 עם הרוכב קארל פוגארטי. בנוסף הלוגו של ה-916, וכן ציון 30 השנים, נמצאים במקומות רבים על האופנוע כמו מיכל הדלק והמושב. על המשולש העליון חרוט בלייזר מספרו הסידורי של האופנוע מתוך 500 היחידות שיגיעו לייצור. יש גם חלקי קרבון ייעודיים לדגם, כמו תעלות אוויר לקליפרים הקדמייםו מגן חום לאגזוז, וכן חלקי איכותיים כמו פקק מיכל דלק מכורסם מאלומיניום.

פרט צביעה המיוחדת, לחלקים המיוחדים ולציון של ה-916 ו-30 השנים ליצירה, מדובר בפניגאלה המאובזר והקרבי ביותר שיש: לפניגאלה V4 SP2 יש חישוקי קרבון שחוסכים 1.4 ק"ג, ומערכת בלמים המורכבת ממשאבה רדיאלית MCS וקליפרים Stylema-R של ברמבו – הטופ שיש לתעשייה להציע בתחום הבלמים נכון להיום, כשלרוכב יש אפשרות לכוון את יחס ההגברה בידית הבלם. יש מצמד יבש מחוזק של STM-EVO, שמוסתר חלקית על-ידי מגן קרבון חשוף, יש מערכת טלמטרייה למסלול הכוללת GPS, והסתרה לאין-מראות שמגיעות בנפרד. הכנף הקדמית מקרבון, כמו גם הכנפונים. רגליות הרוכב מגיעות מריזומה, עשויות מאלומיניום מכורסם, וניתן למקם אותן בחמישה מצבים שונים. גם המשולש העליון עשוי מאלומיניום ומגיע עם לוחית מיוחדת לציון הדגם. בנוסף, השרשרת במידה 520, מחוזקת למסלול.

מנוע ה-V4 נשאר ללא שינוי, כלומר נפח של 1,103 סמ"ק, הספק של 215.5 כוחות סוס ב-13,000 סל"ד ומומנט של 12.6 קג"מ ב-9,500 סל"ד. מערכת המתלים מגיעה מגרסת ה-V4 S וכוללת מזלג אוהלינס NX25/30 (המספרים מתייחסים לקוטר הקארטריג'ים, כאשר רגל אחת בקוטר 25 מ"מ והשנייה בקוטר 30 מ"מ ליצירת פעולות נפרדות לשיכוך), כחלק ממערכת הבולמים החשמלית סמי-אקטיביית, וכן בולם TTX36 מאחור ומשכך היגוי של אוהלינס. כמובן שבפניגאלה V4 SP2 מוטמעות כל המערכות והבקרות האלקטרוניות של דוקאטי, וברמה הגבוהה ביותר שלהן.

הפניגאלה V4 SP2 916 מגיע עם קיט מרוצים בצד הכולל כיסויי אלומיניום במקום המראות, קיט הסרה למחרשה, מכסה קלאץ' פתוח מקרבון, וכן דאטאלוגר ואנלייזר למסך ה-TFT.

איזו יצירה!

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

SYM-ADX300-URI-02

חדש בארץ: סאן-יאנג ADX300 אדוונצ'ר

ה-ADX300 החדש של סאן-יאנג מגיע לישראל עם עיצוב אדוונצ'ר מודרני ועם אבזור ואלקטרוניקה מכובדים; המחיר: 36 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן