בצעד צפוי ובדומה למשפחת הפניגאלה, בדוקאטי יציעו שתי גרסאות לסטריטפייטר החדש – V4 ו-V2.
האתר הבריטי MCN ראיין את מנכ"ל דוקאטי קלאודיו דומיניקלי, שהודה שבדוקאטי יציעו בקרוב גם גרסת סטריטפייטר עירומה לפניגאלה V2, אשר בדומה למשפחת הפניגאלה תציע פחות נפח והספק מהגרסה הבכירה, אך לא תתפשר בנושא הביצועים והיכולות. הסטריטפייטר V2 יוצג ככל הנראה לקראת סוף השנה הבאה, בתערוכת מילאנו 2020.
בדוקאטי מאמינים במסורת הזו של אופנוע ספורט בנפח ביניים כאח קטן של הנפח הגדול – ביו היתר מפני שאופנוע ספורט מוקטן נפח מאפשר ליותר אנשים לרכוש אופנוע ספורט של דוקאטי, עם הנראות והעיצוב הבלתי מתפשרים של האח הגדול והסקסי, וגם עם חבילת ביצועים ברמה גבוהה. בכל זאת – דוקאטי. חווינו מיד ראשונה בחרז את היכולות של דוקאטי להציע גרסה 'צנועה' יותר עם הפניגאלה V2, שמהר מאוד הפך להיות אופנוע הספורט המועדף עלינו.
מנוע הסטריטפייטר V2 העתידי יהיה זהה למנוע הסופרקואדרו בנפח 955 סמ"ק שבפניגאלה V2. לשנה החדשה יש מערכת יניקה חדשה לחלוטין, כולל גופי מצערת חדשים בעלי 2 מזרקים לצילינדר, וכן מערכת פליטה חדשה שמסתיימת עם דוד מתחת למנוע. ההספק עומד על 155 כ"ס והמומנט על 10.6 קג"מ ב-9,000 סל"ד, אם כי בדוקאטי טוענים שכ-60% מהמומנט מושגים כבר מ-5,500 סל"ד.
הסטריטפייטר V4, שכולם מחכים לו ואשר הוצג בתערוכת מילאנו האחרונה, יושק בחודש אפריל הקרוב. נזכיר שמדובר על גרסה מופשטת פיירינג עם כידון שטוח וגבוה של הפניגאלה V4 מבית היצרנית האיטלקית. המנוע זהה לפניגאלה V4, עם נפח של 1,103 סמ"ק המספק 208 כ"ס ב-12,750 סל"ד. ההספק הופחת במעט ביחס לגרסת המקור, אולם המומנט טיפס – ובעיקר התעבה, כשכבר בסל"ד נמוך ובמהירויות נמוכות יש שפע של מומנט זמין – 30% יותר מקודמו בתפקיד עם מנוע ה-1,098. אגב, עם קיט מרוצים למסלול בלבד, שכולל מערכת פליטה ייעודית של אקרופוביץ' השוקלת 6 ק"ג פחות, ניתן יהיה להעלות את ההספק ל-220 כ"ס. המשקל היבש עומד על 178 ק"ג לגרסת ה-V4S ו-180 ק"ג ל-V4.
הסטריטפייטר V4 יגיע עם כנפונים, כמו אחיו הלבוש, שמספקים 28 ק"ג כוח הצמדה במהירות של 270 קמ"ש. כלומר בעלי הצוואר החזק יקבלו אופנוע נטוע ויציב במהירויות הגבוהות. הסטריטפייטר מספק חבילת האלקטרוניקה נרחבת שכוללת מערכת ABS מתקדמת להטיה ב-3 מצבים שמאפשרת שליטה בהחלקת הגלגל האחורי בכניסה לפנייה על הבלמים. בנוסף, בקרת אחיזה מהדור האחרון של דוקאטי עם בקרת החלקה ביציאה מהפנייה (בקרת דריפט). יש בקרת זינוק, בקרת ווילי, בקרת בלימת מנוע, וקוויקשיפטר לשני הכיוונים. כל הבקרות מתאפשרות בזכות יחידת האינרציה ב-6 צירים של בוש – IMU 6, שמנטרת את התאוצות ב-6 צירים, כך המידע מאפשר לבקרות לעבוד לכל הכיוונים ובסינרגיה מלאה.
נציין כי גם בעבר הייתה גרסת סטריטפייטר 848 על-בסיס אופנוע הספורט הקטן, במקביל לסטריטפייטר 1100 שנבנה על בסיס ה-1098 הגדול.