הדוקאטי סטריטפייטר V4 מקבל בשנתו השנייה – 2021 – עדכון פליטת מזהמים הכרחי ואופציה יקרה יותר לצבע כל-שחור.
נתחיל מהעיקר: בדוקאטי מציגים את גרסת החמקן – 'Dark Stealth' – של ההיפר-נייקד שיצא בשנה שעברה. הסטריטפייטר V4 גם מקבל עדכון יורו 5 שמתבטא בשינוי מסוים במסלול מערכת הפליטה, חיישני חמצן חדשים לכל סעפת פליטה (חיישני החמצן מספקים למחשב ניהול המנוע מידע על כמות החמצן שבגזי הפליטה, והמחשב מתקן את יחס התערובת בהתאם כך שתהיה תערובת אידאלית), וממיר קטליטי גדול יותר ב-10 מ"מ.
נתון ההספק נשאר זהה ועומד על 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד (לעומת 12,750 סל"ד בדגם 2020). המומנט נשאר על 12.5 קג"מ שמגיעים ב-9,500 סל"ד, שהם 2,000 סל"ד פחות מאשר דגם יורו 4 של שנת 2020. נתון חשוב מאוד עבור הכביש הציבורי.
מחירו של דגם 2021 אינו אמור להשתנות לעומת הדגם הנוכחי, שעומד על 145,100 ש"ח ו-169,103 ש"ח בהתאמה ל-V4 ו-V4S עם מערכת בולמים חשמלית ומתקדמת של אוהלינס. הצבע השחור מוסיף עוד 300 ליש"ט באנגליה, כך שגם כאן צפויה פרמיה מסוימת לצבע החמקן.