דוקאטי מסיימים את דרכו של הפניגאלה V2 עם מהדורה אחרונה ומיוחדת.
הדוקאטי פניגאלה V2 הוצג בשנת 2019 (מבחן מההשקה העולמית במסלול חרז – כאן בקישור), החליף את ה-959 ואת ה-899 שלפניו, והוא זכה להצלחה יחסית ברחבי העולם בתור 'בייבי פניגאלה' וכאופנוע ספורט בעל יכולות אשר משלב יכולות מסלול גבוהות עם נוחות ושימושיות ברכיבת כביש ציבורי. כל זה עם עיצוב, מכלולי מנוע ושלדה איכותיים, וכן מערכות אלקטרוניקה מתקדמות הלקוחות מהאח הגדול והטכנולוגי – הפניגאלה V4.
ל-V2 מנוע L-טווין בנפח 955 סמ"ק המפיק 155 כ"ס ו-10.6 קג"מ, עם מנגנון דזמודרומיק ומצערות חשמליות. השלדה היא מונוקוק מאלומיניום, ואליה מחוברים מזלג קדמי הפוך של אוהלינס בקוטר 48 מ"מ עם כיוונים מלאים, וזרוע אלומיניום חד-צידית עם בולם יחיד של אוהלינס בעל כיוונים מלאים. הבלמים של ברמבו עם קליפרים מסוג M4.32 מונובלוק, וכוללים דיסקים בקוטר 320 מ"מ עם קליפרים ומשאבה רדיאליים. הצמיגים הם של פירלי דיאבלו רוסו קורסה II. הפניגאלה כמובן מגיע עם כל האלקטרוניקה המודרנית שניתן לחבר.
בדוקאטי לא מתכוונים להמשיך עם הדגם ומציגים כעת את גרסת ה-‘Final Edition’ הנבדלת בצביעה מיוחדת, משולש עליון מאלומיניום מכורסם שגם ישא את מספר האקזמפלר הספציפי, מושב יחיד שונה, תצוגת TFT יחודית לגרסה, רגליות מתכוונות של ריזומה, נגיעות קרבון בכל מיני מקומות וכמובן תעודת אותנטיות שחשובה ל-555 האספנים שירכשו את הגרסה האחרונה בהחלט. התוספת באירופה לגרסה זו עומדת על כ-8,000 אירו, וזה על מחיר בסיס בישראל של כ-150 אלף ש"ח.