בעוד 4 ימים, ב-27.1.2020, יציגו אנשי דוקאטי את גרסאות ה'פרו' וה'פרו ספורט' של הסקרמבלר 1100.
כפי שכבר דיווחנו, בדוקאטי חבים הרבה מאוד לדגם הסקרמבלר, שמכניס מזומנים לתזרים ומשפר את מספרי המכירות. לאחרונה הרחיבו ועדכנו בדוקאטי את גרסאות ה-800 סמ"ק של הסקרמבלר, וכעת התפנו לדגם הגדול יותר – ה-1100. מנוע ה-1,100 סמ"ק הוא אולד סקול אמיתי, עם מנוע L-טווין מקורר אוויר בנפח 1,079 סמ"ק ו-86 כ"ס. משפחת ה-1100 של הסקרמבלר מונה שלושה דגמים – 1100, ספיישל וספורט.
שני הדגמים החדשים – כאמור, פרו ופרו ספורט – יכוונו ככל הנראה יותר לכיוון השטח, או לפחות אחד מהם, וזאת על-מנת להתחרות בדגם הסקרמבלר 1200 המצליח של טריומף. אין כרגע דיווחים לגבי השינויים והתוספות הייחודיות בדגמים אלו, אך אנו מניחים שמדובר על מתלים מותאמים יותר, על חישוקי שפיצים (לדגם המותאם יותר לשטח), וכן על תוספות עיצוביות ופונקציונליות בהתאם לרוח הדגם.