מטרו מוטור, יבואנית ציוד הרכיבה של Dainese ,משיקה בישראל מוצר חדש ובטיחותי: Smart Jacket – אפוד כרית אוויר מתנפח מסדרת D-air, בטכנולוגיה המתקדמת ביותר של דיינזה.
ה-Smart Jacket הוא אפוד בעל כרית אוויר מתנפחת, הניתן ללבישה מעל או מתחת למעיל הרכיבה הרגיל (כל מעיל של כל מותג). ל-Smart Jacket מערכת עצמאית ממוחשבת (ללא חיבור כבל לאופנוע) המכילה מספר חיישנים ומבוססת על אלגוריתם ייעודי לרכיבה בכביש ציבורי. כך למשל, המערכת נשארת דרוכה גם בזמן עמידה במקום, על-ידי ניטור הוויברציות מהאופנוע או הקטנוע,כאמור ללא כל חיבור פיזי לאופנוע או לקטנוע. זהו הדור השלישי של אלגוריתם ה-D-air.
האפוד קל למדי ושוקל 1.8 ק"ג (למידה M), והוא כאמור מכיל את כרית האוויר עצמה, מיכל הגז לניפוח, ואת המערכת האלקטרונית הכוללת את החיישנים והמחשב. המערכת נכנסת למצב המתנה מיד עם סגירת הרוכסן וסגירת הכפתור המגנטי הייעודי, והיא תופעל במקרה של תאונת דרכים או החלקה, כאמור כולל תאונה שמתרחשת כשהאופנוע במצב סטטי ורכב אחר מתנגש בו. זמן פתיחת כרית האוויר עומד על 45 אלפיות השנייה (0.045 ש'). בזמן הניפוח, כרית האוויר מגנה על החזה והבטן, הגב ועמוד השדרה, וכן הכתפיים.
ה-Smart Jacket עומד בתקינות האירופאיות החדשות למיגון מתנפח לאופנוע (תקינה חדשה לכריות אוויר), מגן הגב של כרית האוויר עומד בתקן Level 1 back airbag, ומגן החזה ב-Level 2 chest airbag. בנוסף, האפוד עשוי מחומרים מאווררים לחלוטין, כך שהוא עשוי להתאים לשימוש גם בימי הקיץ הישראלי.
במקרה תאונה והפעלה של כרית האוויר יהיה צורך לקחת את האפוד לחידוש במעבדה של דיינזה. במטרו מוסרים כי עד חודש אפריל תיפתח מעבדה כאן בארץ, עם טכנאים המוסמכים על-ידי דיינזה. מחיר לחידוש טרם נקבע.
ה-Smart Jacket מגיע בגזרת גברים ובגזרת נשים, כשלכל גזרה 6 מיגות שונות מ-XS ועד XXL.
מחירו של אפוד ה-Dainese Smart Jacket נקבע על 3,883 ש"ח.
כרגיל העושק הישראלי… נמכר באירופה בפחות מ 600 יורו למה כאן היבואן בוחר לגבות מחיר כל כך גבוהה? ובבקשה, אל תספרו לי שזה בגלל המיסוי או עלויות היבוא…
והחזר מיסים בשדה.
המחיר סימטרי, יפה. לא חשוב מאיזה כיוון תסתכלו תקבלו 3883.
חחחח, חזק. נראה שזה בדיוק הנוסחה
3883. בבקשה תפרסמו את הנוסחה למחיר. 😂
נעשה את זה פשוט:
עלות באיטליה לצרכן היא 599 אירו.
תוריד 22% מע"מ, הגעת ל 467.22 אירו.
היבואן מקבל לפחות 30% הנחה על המחירון הגעת ל-327 אירו וקצת עודף (נגיד 1260 ש"ח).
מן הסתם היבואן מייבא מכולה שלמה של פריטים, בוא נגיד שהחלק היחסי של עלות היבוא של הפריט היא 5% מעלותו (זה בערך 63 ש"ח), בוא נגיד שעלות המכירה של הפריט בארץ היא 30% מעלותו (בערך 377 ש"ח). תחבר הכול יחד תגיע לעלות של כ 1700ש"ח.
כל השאר רווח (בערך 230%! זכותו)
כל מספר פוגע למה לא 3883 ש"ח? מצלצל יפה לא? גם ככה אנחנו משלמים את החשבון…
צודק
זכותם להיות חלק מהעדר ולעשוק
זכותנו לא לקנות בארץ
אם אתה כזה חכם תייבא לבד,אני הראשון שארכוש ממך במחיר שציינת
תנסו לרכב עם זה בקיץ ,התאונה תהיה בטוחה מהדליריום שתקבלו מהחום ,כך תדעו אם זה עובד ?!
539 יורו באמסטרדאם, עוד לפני החזר מעמ בשדה. אז איך מ-1,750 שח נהיה 3,883 ? איך?
נראה כמו עושק. מצפה שמטרו יספקו הסבר
לפי יוטיוב, חידוש הווסט לאחר ניפוח עולה 249 יורו!!! קחו בחשבון את העלות הזאת. שם זה כחצי מערך הווסט. כאן חצי מערך הווסט זה כמעט 2000 שקלים.
שלום, קניתי בחול, הרבה יותר זול, לא שווה לקנות פה בארץ !!!
מה שבאמת יהיה באוטופיה , זה סיבסוד על אביזרי בטיחות. מי מכיר מישהו במשרד התחבורה?
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3750600,00.html
אה כן, ופחות חמדנות של היבואנים