דף הבית / ספורט / סיקורים / דקאר: פרייס מנצח ועולה לראש בסטייג' השמיני
128820_Toby_Price_KTM_450_RALLY_2015

דקאר: פרייס מנצח ועולה לראש בסטייג' השמיני

טובי פרייס מנצח ועולה לראש הדירוג, גם בשל התרסקות של גונקלבס; הקושי בשיאו

אחרי יום המנוחה שבו המתחרים מילאו מצברים וטיפלו בכלים, חוזרים לחציו השני של הראלי, כשכמו תמיד – עוזבים את שבילי הקרקע הקשה ועוברים לדיונות. היום עברו המתחרים כ-770 ק"מ, מהם 394 ק"מ בספיישל מדוד שחולק לשניים.

טובי פרייס האוסטרלי (ק.ט.מ מס' 3) רוכב היום מושלם בדיונות ומנצח סטייג' נוסף בזמן של 4:33 ש'. הוא גם מנצל את העובדה שפאולו גונקלבס, רוכב הונדה שמוביל את הדירוג, מתרסק חזק ומוציא משימוש את מכשירי הניווט, כדי לפתוח עליו פער של יותר מ-5 דקות בסיום הסטייג', מה שמעלה את האוסטרלי על הק.ט.מ לראשות הדירוג הכללי, בפער של 2 דקות על גונקלבס. זה האחרון מצליח לסיים את הסטייג' במקום השני, למרות חוסר היכולת לנווט. כעת, 5 ימים לסיום הדקאר, נראה כי הקרב על התואר יהיה ראש בראש בין שני אלו, אם כי הכל עוד פתוח.

במקום השלישי, 6:32 דק' אחרי פרייס, מגיע פבלו קונטנילה הצ'ילאני, רוכב הוסקוורנה המוביל נכון לעכשיו. הוא ממוקם רביעי בדירוג הכללי בדקאר אדיר מבחינתו, למרות שעם 21:26 דק' מראשות הדירוג אין לו סיכוי ממשי לתואר, אולי לפודיום.

אנחנו מתים עליה!
אנחנו מתים עליה!

רביעי היום ושלישי בדירוג הכללי נמצא סטפן סוויטקו הסלובקי, שנמצא 14 דקות בלבד מראשות הדירוג – כאמור במקום השלישי. גם סוויטקו נותן דקאר אדיר, יציב מאוד ואיכותי. סוויטקו רוכב בקבוצה פרטית – ק.ט.מ סלובקיה.

במקומות החמישי והשישי בנווידס (הונדה) ורודריגז (ימאהה). זה האחרון לא מצליח לייצר קצבים טובים השנה, למרות ניסיונו הרב ולמרות היותו בקבוצת ימאהה הרשמית עם כם הסיוע והלוגיסטיקה. חבל.

אנטוני מיאו, הרוקי המצטיין של דקאר 2016, סובל היום מבעיות בניווט ומסיים שמיני בלבד, כמעט 11 דקות אחרי המנצח. הוא מדורג שישי בכללי, כ-29 דקות אחרי פרייס. בהחלט יפה.

לאיה סאנז, הנסיכה שלנו, מסיימת את יום הרכיבה בדיונות במקום ה-18, כמעט 25 דקות אחרי פרייס, והיא ממוקמת 14 בדירוג הכללי – מיקום אדיר בכל קנה מידה – 1:06 ש' אחרי מוביל הדירוג.

מחר (ג') יתקיים חציו הראשון של סטייג' המרתון השני, שבו אסור למתחרים לקבל כל סיוע. הם יצאו לסיבוב שיתחיל ויסתיים במחנה המבודד בבלן, וירכבו 151 ק"מ בקטע קישור ועוד 285 ק"מ בספיישל מדוד – רובם ככולם בדיונות וקרקע רכה. בסיום היום הם יצטרכו לטפל בכלים בעצמם.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 42, רוכב על אופנועים 26 שנה ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

BMW-3D-Print-002

מאחורי הקלעים: מדפסות תלת-ממד בשימוש קבוצת ב.מ.וו

בבוצת המרוצים של ב.מ.וו משתמשים במדפסות תלת-ממד במרוצי הסופרבייק העולמי על-מנת לייצר במקום חלקים לשימוש באופנועי המרוץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO