קבוצה TVS ההודית, המריצה ארבעה אופנועי שרקו RTR450 בראלי דקאר הקרוב, תנסה 'לגנוב' ניצחונות בסטייג'ים הארוכים כנגד התחרות החזקה.
בזירת קרב חמה הכוללת קבוצות מפעל משומנות ומתוקצבות בדמות ק.ט.מ, הוסקוורנה, גאס גאס, הונדה, ימאהה, ואפילו הירו ההודים, שרקו היא שחקנית משנה, חדשה יחסית, שמורצת על-ידי קבוצת מרוצים הודית ותיקה (TVS). אין להם שאיפות לניצחון הכללי, אלא 'לגנוב' פה ושם ניצחונות מכובדים בסטייג'ים, ולהציע קצב שאינו נופל מקבוצות המפעל הגדולות.
בשרקו יעמידו על קו הזינוק השנה ארבעה רוכבים: מייקל מטג' (Michael Metge) הצרפתי, אלוף האנדורו לורנזו סנטולינו (Lorenzo Santolino) מספרד, ג'וני אובר (Johnny Aubert) הצרפתי המנוסה, והרית' נואה (Harith Noah) הרוקי מהודו, שזהו הדקאר הראשון שלו.
השרקו RTR450 FX נושא את מנוע ה-450 של שרקו בנפח 449.4 סמ"ק (95 מ"מ על 63.5 מ"מ), 4 שסתומים עם צמד גלי זיזים, הזרקת דלק של סינרג'קט וקירור נוזל. הגיר בן 6 הילוכים ויש מתנע חשמלי. השלדה עשויה מפלדת כרומולי, והבולמים – WP פקטורי מלפנים בקוטר 52 מ"מ (שסתום קוני) עם מהלך של 300 מ"מ, ומאחור זרוע אלומיניום עם מערכת לינקים ובולם WP פקטורי מסוג TRAX, עם מהלך גלגל של 300 מ"מ. הדיסק הקדמי הוא של ברמבו בקוטר 300 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,505 מ"מ, גובה המושב 970 מ"מ, מרווח הגחון 355 מ"מ, מיכלי הדלק בנפח כולל של 32 ליטר, והמשקל עומד על 135 ק"ג.
מהדורת 2020 של ראלי דקאר המפורסם תתקיים השנה לראשונה בערב הסעודית. הפרק השלישי בתולדות התחרות, שנקרא ממלכת החולות (THE KINGDOM OF SAND) יוזנק ב-5 בינואר מהעיר ג'דה הנושקת לחוף הים האדום, ויסתיים ב-17 בינואר באל קידיה (Qiddiya), דרומית לעיר הבירה ריאד. ב-11 ימי המרוץ יכסו המתחרים כ-7,900 ק"מ, מתוכם מעל 5,000 ק"מ של קטעי ספיישל מדודים. המארגנים הבטיחו שהחלק הראשון יכלול קטעי ניווט מאתגרים, ואילו חציו השני של המרוץ יורכב מחול, חול ועוד חול. על קו הזינוק יעמדו, נכון לעכשיו, 158 רוכבים.