צילום: בני דויטש
ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית ק.ט.מ לישראל, מודיעה הבוקר על הוזלה דרסטית לדגמי הדיוק וה-RC הקטנים בנפחים 200 ו-390 סמ"ק. מדובר בחיתוך מחירים אגרסיבי של 5,000 עד 7,000 ש"ח ממחירי הכלים מאז הורדת מס הקנייה בחודש אוגוסט האחרון ועד היום. המהלך הוא בשיתוף עם ק.ט.מ אוסטריה, ומטרתו לנגוס משמעותית בפלח השוק המתפתח של אופנועי קטנים לקטגוריית הרישוי A1 (באירופה A2) – עד 35 קילוואט – 47 כ"ס, ולמצב את ק.ט.מ כשחקנית משמעותית ודומיננטית בסגמנט החשוב.
הדיוק 200 יימכר מעתה ב-24,207 ש"ח לעומת 29,207 ש"ח – מחירו לאחר הורדת מס הקנייה בחודש אוגוסט האחרון ועד היום – הוזלה של 5,000 ש"ח.
אחיו הגדול – הדיוק 390 (בתמונה בראש הידיעה), המגיע עם מערכת ABS כסטנדרט, יימכר מעתה ב-35,207 ש"ח במקום כ-40,207 ש"ח עד היום – הוזלה של 5,000 ש"ח.
בסדרת ה-RC הספורטיבית, הבנויה על פלטפורמת הדיוק, ה-RC200 (בלי ABS) יימכר מעתה ב-27,207 ש"ח במקום 33,207 ש"ח – הוזלה של 6,000 ש"ח, וה-RC390 (עם ABS) יימכר מעתה ב-38,207 ש"ח במקום 45,207 ש"ח – הוזלה של 7,000 ש"ח.
לפני שקניתי את ה500X לפני שנה, כמעט וסגרתי על דיוק 390 ב43K ש"ח לכלי עם יד 00 יבואן, מחיר שאז היה נראה דיל מצוין. לצערי האופנוע היה קטן מדי לגודל שלי (1.83)
במחיר הזה, למי שנוח עם הגודל, המחיר פצצה!! כלי חמוד וכיפי לעיר ולסיבובים. פחות לשיוט.