דף הבית / חדשות / האם ב.מ.וו מפתחת מנוע W3?
ב.מ.וו W3

האם ב.מ.וו מפתחת מנוע W3?

בשנים האחרונות יצרנית האופנועים הגרמנית ב.מ.וו ניערה מעליה את התדמית השמרנית, אך האם היא מתחילה להגזים? ברשת מופצות תמונות רישום פטנטים של החברה למנוע בתצורת W3.

התמונות שנפוצו ברשת מראות איורים של מנוע W3 – דמיינו פשוט מנוע וי-טווין שהתווסף לו צילינדר נוסף. המאפיין הבולט שניתן לראות מהאיורים הוא שימוש בדחיפים, משהו שאנחנו רגילים לראות בעיקר באופנועי קאסטום המנסים לשוות מראה קלאסי וגם אינם דורשים ביצועים מרשימים. הדבר כמובן הוביל למסקנה המתבקשת כי ב.מ.וו מתכננת להציג את תצורת המנוע החדשה בקרוזר.

פיולינג W3 - כך יוכל להראות הקרוזר של ב.מ.וו
פיולינג W3 – כך יוכל להראות הקרוזר של ב.מ.וו

ב.מ.וו אינה זרה לעולם הקרוזרים, אך את הניסיון הקודם שלה היא וודאי מעדיפה לשכוח. ה-R1200C, קרוזר בעל מנוע בוקסר, יוצר בין השנים 1997 ל-2004, ונסתפק בכך שנאמר שלא היה הצלחה מסחררת, על אף שבמרוצת השנים הפך לסוג של אופנוע קאלט. בהיסטוריה הדו-גלגלית יוצרו בעבר אופנועים בעלי תצורת W3, אך אנחנו מדברים על אופנועים בתחילת הדרך האופנוענית כמו המנוע של אנזאני (Anzani), או אופנועים בתצורה עצמית כמו ה-Fueling W3. אופנוע מודרני מייצור סדרתי, בטח ובטח מיצרנית גדולה, לא עשה שימוש בתצורה שכזאת.

כיוון שכותב שורות אלו מעריץ נלהב של תצורות מנוע שונות ומשונות, היינו שמחים לראות את הדבר מגיע לייצור, אך אנחנו חייבים להודות שכרגע הסיפור נראה די הזוי. אם אכן יש אמת בדבר אנו משערים שעוד נזכה לקבל הרבה ידיעות בנושא.

אודות אייל פרדר

עשוי לעניין אותך

AC1_2995

חדש בארץ: מותג האופנועים מורבידלי

מותג האופנועים מורבידלי האיטלקי-סיני מגיע לישראל תחת קבוצת בן-עזר, עם צמד קטנועים בנפח 125 ו-250 סמ"ק, ובהמשך גם אופנועי המותג; המחירים: החל מ-17 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן