אתר צרפתי ציטט בכיר בסוזוקי-צרפת שהודה שייצורו של הבורגמן, שקיים משנת 1998, ייפסק בסוף השנה.
האתר הצרפתי Moto Station מחדד את השמועות של התקופה האחרונה על-כך שפיתוח וייצור המגה-סקוטר של סוזוקי, הבורגמן 650, ייפסק בסוף השנה. מנהל המכירות של סוזוקי צרפת רמז שמכל ליין המנועים של הבורגמן, הנעים מ-125 סמ"ק ועד 650 סמ"ק, יישאר ככל הנראה רק דגם ה-400 – איתו התחילה המשפחה. שאר הדגמים יוחלפו בדגמים אורבניים חדשים, אך לא פירט מה משמעות הדבר.
הבורגמן AN400 המקורי הוצג בשנת 1998 עם מנוע בנפח 399 סמ"ק, 4 שסתומים וקירור נוזל. הבורגמן היה קטנוע ה-400 הראשון, ובפער גדול מהבא אחריו שהסתפק ב-250 סמ"ק. מאז, כמובן, קמו לו אין-ספור מתחרים בנפחים מקבילים וגדולים יותר. ב-2003 קיבל הבורגמן הזרקת דלק, וב-2007 קיבל מנוע חדש ושני דיסקים מלפנים, כמו-גם חישוק גדול יותר ועיצוב מחודש. ב-2009 שולבה תמסורת משופרת ואופצייה ל-ABS.
לשנת 2017 הבורגמן 400 קיבל את השם 'ספורט-קופה', עם שילוב של נוחות למרחקים ארוכים יחד עם התנהגות דינמית ספורטיבית. המנוע, סינגל בנפח 400 סמ"ק, הפיק 31 כ"ס, והוא שודרג לאותה השנה ועמד בתקנות יורו 4. השלדה הייתה חדשה לחלוטין באותה השנה – קצרה וקלה יותר מקודמתה. גם העיצוב עבר מתיחת פנים מרעננת, ושופרה בו גם הארגונומיה ותנוחת הרכיבה, יחד עם משקף הרוח הקדמי. מכלולי השלדה עודכנו גם הם, עם בולמים איכותיים יותר, כשהאחורי מתכוונן ל-7 מצבי עומס קפיץ, והחישוק הקדמי גדל לקוטר "15 במקום "14 בעבר. המשקל הכללי ירד ב-7.5 ק"ג ועומד על 215 ק"ג.
כמות המכירות הנמוכות באירופה, בטח לעומת המתחרים, יחד עם שינוי הטון בקרב לקוחות הקטנועים הגדולים, ככל הנראה עשו את שלהם. נצפה לדגם או סדרת דגמים חדשים לגמרי לשנת 2021, שככל הנראה גם ישאו שם אחר.
חבל מאוד, קטנוע נהדר עם רעש אגזוז יפה
כתבתם על ה400 ושכחתם לחלוטין את ה650. כתבה מוזרה
מקווה שהם לא ייפלו במלכודת הערסיות ויוציאו עוד העתק כזה או אחר של הטי מקס,
לקחו לנו את כל קטנועי העל שהיו למנהלים, כולל המקום מתחת לקסדה, נוחות הרכיבה גם למורכב, מראה סולידי, פינוקים של רכב אמריקאי, לא כולנו רוצים לשבת על קטנוע "ספורט"! תראו איך המכירות של ב.מ.וו גדלו, איש עסקים או מנהל שרוצה כלי מכובד ונוח עם אחסון אין לו הרבה חלופות. פספוס ענק