דף הבית / חדשות / האם לורנזו ודוקאטי כבר לא?
OK_G027199

האם לורנזו ודוקאטי כבר לא?

הרשת שוב רוחשת – והפעם השמועה היא שלורנזו ודוקאטי בדרך להיפרד, אולי אפילו עוד לפני תום העונה

שני סבבים בלבד מאז נפתחה עונת 2017, וכלי התקשורת בספרד כבר מדווחים כי היחסים בין לורנזו לבין קבוצתו החדשה, או יותר נכון – לבין אופנועו החדש, עלו על שרטון, וכי הדרך לפירוק החבילה עשויה להיות קצרה מן הצפוי. בסרטון שפורסם נראה לורנזו לאחר ההחלקה במרוץ האחרון בארגנטינה כשהוא דוחף בכעס את האופנוע שלו ומטיח אותו בקרקע הזעם רב.

כזכור, אלוף העולם לשעבר חתם על חוזה לשתי עונות בקבוצת המפעל של היצרנית האיטלקית עד סוף 2018, אך לא מעט גבות הורמו נוכח המהלך שסופו היה ידוע מראש – סגנון הרכיבה של הרוכב הספרדי ויכולת ההסתגלות שלו לשינויים לא נראו כמתאימים לשידוך עם האופנוע האדום, והסיכויים שנראה את מס' 99 על הפודיום בשנתיים הקרובות לא הצטיירו כגבוהים במיוחד.

נזכיר שגם למתחרה הגדול ביותר של לורנזו, הלא הוא ולנטינו רוסי, לא היה קל בשנתיים שרכב על השד האדום בשנים 2011-2012, שנים שבהן השיג את תוצאותיו הנמוכות ביותר ב-17 עונותיו בקטגוריה הבכירה מאז הצטרף אליה בשנת 2000.

אלא שטיבן של שמועות הוא שהן חסרות בסיס, ולאור העובדה שמדובר בשלב מוקדם מאוד של העונה – קשה לראות כיצד הקבוצה או הרוכב יהיו מעוניינים בהתרת החוזה היקר והמתוקשר שרק בקושי החל את דרכו, אם כי ייתכן בהחלט שבהמשך העונה יחליטו הצדדים על קיצור החוזה משתי עונות לעונה אחת. אמנם לורנזו פתח את העונה עם 2 מרוצים לא מרשימים במיוחד, בלשון המעטה, כשאת הראשון סיים במקום ה-11, ואילו את השני לא סיים כלל לאחר שהתרסק. ועדיין, עוד מוקדם מדי בשביל להסיק מסקנות.

נמשיך לעקוב ולעדכן.

אודות נמרוד ארמן

מכור לריח של צמיגים חרוכים ואספלט טרי, מחייך בקסדה למראה השלט "זהירות סיבובים מסוכנים לפניך!". אם היה יכול היה גר במסלול מרוצים ומקבל לחשבון הבנק צמיגי סליקס כמשכורת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן