דף הבית / חדשות / הארלי-דיווידסון: גרסה נוספת לסופטייל
MY20.5 Location Photogaphy Capture

הארלי-דיווידסון: גרסה נוספת לסופטייל

הארלי מוסיפים גרסה אותנטית ומופשטת למשפחת הסופטייל - קבלו את הסטנדרט, שיגיע בכל צבע כל עוד הוא שחור

משפחת הסופטייל של הארלי-דיווידסון, המונה ארבעה דגמים (ומספר גרסאות לכל דגם), מקבלת גרסה חמישית – פשוטה וטהורה יותר, המגדירה שפחות אמור להיות יותר. קבלו את הסופטייל סטנדרט.

הארלי-דיווידסון סופטייל סטנדרט
הארלי-דיווידסון סופטייל סטנדרט

בהארלי-דיווידסון השיקו ב-2018 את ליין דגמי הסופטייל החדשים. האופנועים הללו היו הרבה יותר מאופנועים חדשים – הם היו חידוש פורץ דרך, הגדול ביותר בהיסטוריה של החברה ממילווקי. שלדות חדשות, מנועים חדשים (מילווקי 8), מתלים חדשים עם כיוון עומס קפיץ לבולמים האחוריים, אלקטרוניקה חדשה, ועוד שינויים רבים. המטרה המרכזית של הארלי הייתה להפוך את האופנועים לקלים ונעימים יותר לרכיבה על-מנת למשוך קהל לקוחות שרוצה לרכוב על הארלי, אבל בנוחות ובמודרניות.

בהארלי הציגו את הפאט-בוב, הריטאג' קלאסיק, ברייקאאוט וסטריט-בוב. ארבעת הדגמים יושבים על פלטפורמה זהה של שלדה ומנוע, אבל לכל אחד מהם עבודת גוף שונה שמשנה לחלוטין את הסגנון – החל מתנוחת הרכיבה, דרך מידות הגלגלים, ועד לסטייל הכללי. אבל, כאמור, בין כולם עובר מכנה משותף אחד – הם כולם קלים לרכיבה וידידותיים משמעותית מבעבר. הדגם החמישי מנסה להיות גרסת כניסה למשפחה, ולא במובן המילולי. בהארלי הציגו את גרסת הסטנדרט, שמציעה את החוויה הפשוטה והטהורה ביותר.

HyperFocal: 0

לגרסת הסטנדרט יש רק צבע אחד – שחור (עם נגיעות כרום כמובן). אין בקרת שיוט, אין מושב כפול (רק לרוכב) ואפילו אין ABS בגרסת הבסיס (ניתן כמובן להוסיף כאופציה, ובכל מקרה המערכת מחויבת באירופה ובישראל). הסטנדרט מגיע עם חישוקי שפיצים בקוטר 19″ מלפנים ו-16″ מאחור, עם גימור כרום וכידון Mini-ape שגם הוא עם גימור כרום – אותו גימור שמעטר את המפלט הדו-קני 2 ל-2. אל תטעו, בהארלי כמו בהארלי – יש קטלוג אביזרים עבה, שדואג להכל מהכל – משדרוג המראה החיצוני ועד קיט ביצועים למנוע.

המנוע בבסיסו הוא וי-טווין 45 מעלות בנפח בסיס של 107 אינצ'ים מעוקבים (1,746 סמ"ק), והוא נקרא כך בשל שמונת השסתומים שיש בראשי המנוע שלו – ארבעה בכל צילינדר, וכמובן מילווקי – היא העיר שבה נמצא המפעל של הארלי. המילווקי אייט מציע קצת יותר הספק, תצרוכת דלק טובה יותר, פחות ויברציות, תגובת מנוע טובה יותר וסאונד של הארלי. אין נתון הספק, אלא רק מה שחשוב – מומנט של 15.2 קג"מ ב-3,000 סל"ד.

מחיר גרסת הבסיס בארה"ב עומד על 13,599$, והוא יטפס ככל שתסמנו עוד דברים בקטלוג האביזרים. נעדכן כאשר דגם זה יגיע לישראל ועל מחירו הצפוי.

HyperFocal: 0

HyperFocal: 0

MY20.5 Location Photogaphy Capture

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Virtual GP

MotoGP: מרוץ וירטואלי ראשון בהשתתפות טובי הרוכבים

בימים מאתגרים אלו, כשאין מרוצים, יעלו מיטב הרוכבים למרוץ MotoGP וירטואלי ראשון מסוגו

תגובה אחת

  1. Avatar

    כתבות טכניות מעניינות קהל מוגבל מאד שאת רוב הנתונים מקבל ממקורות זרים.האדם הסביר היה שמח לקרוא על עולם ה-MC
    ביגוד,אביזרים,חדשות,כללי הפרוטוקול של המועדונים השונים,האינטראקציה בין המועדונים,היריבות וכו׳.
    הרבה יותר מעניין ומעשיר מכמה סמ״ק יש לסופט טייל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO