דף הבית / חדשות / הארלי-דיווידסון: עובדים על מנוע וי-טווין חדש
Harley-streetbob-2018-016

הארלי-דיווידסון: עובדים על מנוע וי-טווין חדש

שלוש שנים אחרי מנוע המילווקי 8 - בהארלי-דיווידסון עובדים על מנוע וי-טווין מקורר אווויר חדש

בהארלי ממשיכים לפתח את המנועים המייחדים אותם ועובדים על מנוע וי-טווין חדש ומקורר אוויר – 3 שנים אחרי שהוצג מנוע המילווקי אייט.

בתרשים פטנט שהוגש למשרד הפטנטים בארה"ב נראה שבהארלי עובדים על מנוע חדש עם מערכת שסתומים חדשה בראש המנוע שתאפשר נשימה בסל"ד גבוה יותר – לעומת משפחת מנועי המילווקי אייט (בתמונה בראש הידיעה) שהוצגה ב-2016. בתרשים אנו רואים שלכל אחד משני הצילינדרים יהיו ארבעה שסתומים (כמו במנוע הנוכחי) אך בצידי הצילינדרים יהיו מוטות-דחיף (pushrods) שיתפעלו את השסתומים.

מערכת מוטות הדחיפים היא זאת שמעבירה את התנועה הקווית מגל הזיזים אל הנדנדים, ודרכם אל השסתומים שנמצאים בראש המנוע, ומאפשרת את סגירתם ופתיחתם. הדבר צפוי להעלות את גבול סיבובי המנוע לכיוון ה-7,000 סל"ד לעומת 5,500 סל"ד במנועים הקיימים.

קרוב לוודאי שדור המנועים החדש ייחשף בדגמי 2021. נמשיך לעדכן.

Harley-Davidson-Pushrod-Patent-article169Gallery-3914c64-1621841-1-1024x576

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SPYDER RT-LIMITED (1) copy

חדש בארץ: קאן-אם ספיידר ורייקר

עופר-אבניר משיקה לראשונה בישראל את דגמי הפנאי המיוחדים עם שלושה גלגלים של קאן-אם - ספיידר ורייקר; המחירים החל מ-110 אלף ש"ח לרייקר ועד 300 אלף ש"ח לספיידר

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן