בהארלי דיווידסון מציגים שמונה דגמים חדשים לשנת 2022, כאשר כולם מונעים על ידי אותו מנוע 117 אינצ'ים מעוקבים מסדרת מנועי מלווקי אייט: סטריט גלייד ST ורואד גלייד ST, לואו ריידר S ולואו ריידר ST, ועוד ארבעה דגמי פרימיום מסדרת ה-CVO המיוחדת של הארלי.
Further. Faster. רחוק יותר ומהר יותר. זה הסלוגן בו פותחים בהארלי את ההצגה של שמונה דגמים חדשים לשנת 2022. כל הדגמים משתמשים במנוע הווי-טווין מסדרת המילווקי אייט (Milwaukee-Eight; שמונה) בנפח 117 אינצ'ים מעוקבים – 1,923 סמ"ק. המספרים מדברים על הספק של 106 כ"ס ב-4,750 סל"ד ומומנט של 17.23 קג"מ ב-3,500 סל"ד נמוכים. בהארלי משתמשים במנוע לראשונה באופנועים מייצור סדרתי, כאשר עד כה הם הגיעו בסדרות ה-CVO המיוחדות. שלושת דגמי ה-ST גם מציעים מהלך גלגל אחורי ארוך יותר לטובת נוחות ושיפור זווית הטיה בפניות.
הדגם החדש ביותר הוא הלואו ריידר ST (Low Rider), אשר חולק את המכלולים של הלואו ריידר S (ספורט – שניהם בתמונה בראש הידיעה) ומתווסף לו פיירינג חזית מסיבי עם פתחים שמתעלים את האוויר לרוכב – שעל-פי הארלי מזכיר את דגם ה-FXRT של שנת 1983 – וכן תיקי צד. בפיירינג יש גם הכנה למערכת שמע אופציונלית של הארלי. עוד שינוי לשני הדגמים הוא לוח שעונים חדש. דגם ה-S שוקל 308 ק"ג, בעוד ה-ST שוקל 19 ק"ג נוספים.
הסטריט גלייד ST והרואד גלייד ST חדשים וממשיכים את הצלחת סדרת 'King of the Baggers' הצוברת פופולריות בארצות הברית. מבחינה ויזואלית, שני הדגמים מקבלים כנף קדמית קטנה יותר לטובת מראה 'ספורטיבי', וחישוקים חדשים בצבע ברונזה שמתאים לנגיעות ברונזה במנוע. הסטריט גלייד מגיע עם מושב יחיד ושוקל 369 ק"ג, והרואד גלייד מגיע עם פיירינג החזית שנקרא 'אף הכריש' (Sharknose) ומציב את המשקל על 382 ק"ג.
בהארלי גם מודיעים על דגמי 2022 של משפחת ה-CVO מוגבלת הייצור, אשר מתאפיינת בגימורים מעשה יד ובצביעות מיוחדות. עד כה דגמי ה-CVO הגיעו עם המנועים הגדולים (117), שכאמור מוצעים עכשיו גם בדגמים ה'רגילים'. אין שינויים לעומת שנה שעברה למשפחה שמונה את הסטריט גלייד, רואד גלייד, טרי גלייד (טרייק עם שלושה גלגלים), והמצטרף החדש – רואד גלייד לימיטד שמחליף את הלימיטד משנה שעברה.