דף הבית / חדשות / הונדה בצעד נוסף לעבר RCV לכביש הציבורי
הונדה RCV213V-S

הונדה בצעד נוסף לעבר RCV לכביש הציבורי

הונדה עושה צעד נוסף לעבר ייצורו של דגם הקונספט שהציגה בתערוכת מילאנו בשנה שעברה ה- RC213V-S, כשהיא רושמת פטנט סביב עיצוב האופנוע. האם האופנוע בסוף יגיע לייצור?

לפני שהתחלנו לכתוב את הידיעה הזאת, שעל פניו באמת נראית כמו צעד לכיוון של ייצור האופנוע המדובר, הלכנו ובדקנו מתי לראשונה כתבנו על האפשרות כי הונדה תייצר אופנוע מבוסס אופנוע GP לייצור סדרתי. הצלחנו להגיע אחורה עד לשנת 2002, כך שאתם יכולים להבין מאיפה מגיעה הפסימיות והחשדנות שלנו, גם כעת כשהונדה הציגה כבר דגם קונספט.

הונדה, מצידה, ממשיכה לעשות צעדים קטנים לעבר החלום של רבים, שמסתבר שהוא כבר בן למעלה מ-13 שנה. כעת רושמת החברה פטנט סביב מערכת האיתותים והמחרשה לנשיאת מספר הרישוי והאתר Visordown הציג לראשונה תמונות של הפטנט המדובר. ללא ספק מדובר בצעד נוסף לעבר ייצור סדרתי, לאופנוע לאלפיון העליון, כששמועות מדברות על תג מחיר של 100,000 יורו. לשם השוואה, הדוקאטי דזמוסידצ'י RR, נמכר בשנת 2006 ב-55,000 יורו.

אודות אייל פרדר

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן