דף הבית / חדשות / הונדה: גרסאות A1 ל-X-ADV, לNC750X ולאינטגרה
2018 X-ADV

הונדה: גרסאות A1 ל-X-ADV, לNC750X ולאינטגרה

שלושת הכלים בנפח 750 סמ"ק של הונדה - ה-X-ADV, ה-NC750X והאינטגרה - מקבלים בקרת החלקה כסטנדרט וגם גרסאות מופחתות הספק למוגבלי רישיון

משפחת ה-750 של הונדה, הכוללת את ה-X-ADV, את ה-NC740X, את האינטגרה, וגם את ה-NC750S שאינו מגיע ארצה, עוברת שדרוג קטן, מקבל סכמות צביעה חדשות, וגם גרסאות מוגבלות הספק המיועדות לבעלי רישיון נהיגה A1.

2018 NC750X
2018 NC750X

ראשית, משפחת ה-750 מקבלת כסטנדרט מערכת בקרת אחיזה בעלת 2 מצבי התערבות וניתוק, והחל משנת הדגם 2018 כל ארבעת הדגמים יגיעו עם המערכת.

בנוסף, כל ארבעת הדגמים מוצעים עתה בגרסה מופחתת הספק לבעלי רישיון A1, כלומר 35 קילוואט (47.6 כ"ס), לעמות 40.3 קילוואט (כ-55 כ"ס) בגרסאות הבלתי מוגבלות. המנוע עצמו גם עבר עיסוי קל, וכעת הסל"ד המקסימלי מטפס ב-900 סל"ד עד 7,500 סל"ד.

לסיום, דגמי ה-750 מקבלים ל-2018 סכמות צביעה חדשות, והם בהחלט נראים טוב.

2018 X-ADV
2018 X-ADV
2018 X-ADV
2018 X-ADV
2018 NC750X
2018 NC750X
2018 Integra
2018 Integra

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 40, רוכב על אופנועים 24 שנה ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

BMW-F850-750GS-Milan-004

חדשים בארץ: ב.מ.וו F850GS ו-F750GS

צמד ה-F-GS החדשים של ב.מ.וו הגיעו ארצה ושיווקם מתחיל בימים אלו; המחירים: 108 ו-79 אלף ש"ח

תגובה אחת

  1. חבל שההונדה NC750X לא מגיע לארץ…..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO