שלושת דגמי הביניים של הונדה מסדרת ה-CB500 מקבלים שיפורים רבים לשנת 2022 עם מזלג הפוך חדש, צמד דיסקים לבלימה מלפנים, זרוע אחורית חדשה, חישוקים חדשים, רדיאטור קל יותר ועדכונים למנוע.
שלושת דגמי ה-CB500 סמ"ק החשובים של הונדה – CB500F, CB500X ו-CBR500R – עודכנו קלות בשנה שעברה והמשיכו להימכר בהצלחה בארץ ובעולם. משפחת ה-CB500 נחשפה ב-2012, יצאה לשווקים ב-2013 כשהיא מותאמת למדרגות הרישוי האירופאיות החדשות, ועודכנה בדור שני ב-2016. לקראת 2019 בהונדה שדרגו את המשפחה הפופולרית שוב.
לשנת 2022 הדגמים עוברים שיפורים חשובים ובראשם מעבר מהמזלג הקונבנציונלי למזלג הפוך מסוג SFF-BP של שוואה בקוטר 41 מ"מ. לזה מצטרף משולש היגוי חדש. את הדיסק הקדמי היחיד של הדורות הקודמים מחליפים צמד דיסקים בקוטר 296 מ"מ עם קליפר רדיאלי של ניסין בעל ארבע בוכנות. על-פי הונדה, בדגמי הכביש הטהורים (F ו-R) הועמס יותר משקל על החלק הקדמי לטובת אחיזה. החישוק הקדמי בשניהם קל יותר ומורכב מחמישה חישורים לעומת שישה בדורות קודמים. יש גם זרוע אחורית חדשה, אשר צרה ב-0.3 מ"מ ואלסטית יותר. רגליות הרוכב מאלומיניום קלות יותר וחוסכות 103 גרם משקל.
מנוע הטווין המקבילי בשלושת הדגמים לא שונה, לאחר שקיבל בשנה שעברה את עדכון היורו 5 לפליטת מזהמים ברכבים דו-גלגליים. שלושתם ממשיכים להציג את אותם נתוני הספק ומומנט – 47.6 כ"ס ב-8,600 סל"ד ו-4.38 קג"מ ב-6,500 סל"ד. מערכת ניהול המנוע עודכנה ומספקת כוח חלק יותר לאורך קשת הסל"ד. יש מצמד מחליק, והרדיאטור חדש ושוקל 92 גרם פחות. מערכת פנסי ה-LED מלפנים עודכנה בשלושת הכלים, ויש גרפיקה וצבעים חדשים.
ההונדה CB500F, CB500X ו-CBR500R החדשים לשנת 2022 צפויים להגיע לישראל בקרוב. מחירים טרם פורסמו.
צפו בהונדה CB500X האדוונצ'ר החדש לשנת 2022:
צפו בהונדה CB500F הנייקד החדש לשנת 2022:
צפו בהונדה CBR500R הספורטיבי החדש לשנת 2022:
יאלה שיוסיפו גלגלי ניטים ולקחתי