מאיר, יבואנית הונדה לישראל, חוזרת לייבא באופן סדיר את הגולדווינג 1800 – ספינת התיור המיתולוגית של היצרנית.
לשנת 2018 הגולדווינג מקבל מספר עדכונים ומתיחת פנים, ולמעשה מדובר באופנוע כמעט חדש. מנוע הבוקסר 6 צילינדרים משיל 6.2 ק"ג ממשקלו. הוא מפיק 125 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט עצום של 17.3 קג"מ ב-4,500 סל"ד.
שלדת האלומיניום חדשה לחלוטין, וכך גם מערכת המתלים, כשמאחור עומס הקפיץ מתכוונן חשמלית. יש מערכת בלמים משולבת, והמשקל הכללי של האופנוע ירד ב-48 ק"ג ביחס לדגם היוצא.
ישנה גרסה עם תיבת הילוכים רגילה בת 6 מהירויות, וכן גרסת DCT אוטומטית עם 7 הילוכים, וכמובן מערכת הנסיעה לאחור שהייתה גם בדגם היוצא.
מבחינת אבזור, הגולדווינג מגיע עם כל טוב, החל ממצערות חשמליות עם 4 מצבי ניהול מנוע, דרך מפתח קרבה KEYLESS, קישוריות בלוטות', מגן רוח עם כיוון חשמלי, מסך TFT צבעוני בגודל "7, מערכת שמע אינטגרלית כולל רמקולים, פנסי LED מתכווננים, איתותים המפסיקים אוטומטית, בקרת שיוט, מערכת עזר לזינוק בעלייה ובקרת אחיזה, בנוסף לתאי אחסון ענקיים.
מחירו של הגולדווינג מתחיל ב-189,900 ש"ח, ומטפס בהתאם לרמת האבזור.
לא מוצא, אפילו לא סיבה אחת, למה לקנות כלי כזה. מוצא עשרות סיבות מדוע לא.
הונדה הוציאו אופנוע מדהים חדש אבל התגלו בו כמה בעיות בצואר ההיגוי ובמתלה הקדמי .מדווח ביוטיוב על ידי
Max Mecallister מסדנת Traxxian dainamics
ובמערכת ההיגוי,אתמול הוא מדווח על בעיות במערכת של המתלה האחורי או יותר נכון בתוכנה של מצבי העומס השונים.
בקיצור נראה שהם הוציאו מערכות שעדיין לא בשלות.
זה מפתיע שחברה כל כך גדולה מוציאה אופנוע עם מערכות חדשות לגמרי עם כל כך הרבה בעיות.