לשנת 2022 מקבל ההונדה CRF1100L אפריקה טווין גרפיקה חדשה, מנשא אחורי מקורי ושיפורים למערכת ה-DCT האוטומטית.
בהונדה הציגו את סדרת האפריקה טווין המודרנית בשנת 2016 והחזירו לתודעה את השם 'אפריקה טווין'. ה-CRF1000L – אדוונצ'ר גדול ואיכותי בעל יכולות שטח אמיתיות וטובות – כבש את עולם ההרפתקנים, כשבמקביל לגרסה הרגילה שחררו בהונדה גם גרסת DCT אוטומטית. לשנת 2018 האפריקה טווין עודכן וקיבל מתיחת פנים וגם כמה שדרוגים טכנולוגיים כמו מצערות חשמליות. במקביל נולד אח חדש – האדוונצ'ר ספורט, גרסה גדולה יותר ומאובזרת יותר שמיצבה את עצמה מול גרסאות העילית של היצרנים האירופאיים. לשנת 2020 הציגו בהונדה גרסה חדשה לגמרי בנפח 1100 סמ"ק, ובחרו להוסיף גרסת פרימיום נוספת עם מערכת הבולמים החשמלית הסמי-אקטיבית החדשה של שוואה – לראשונה באופנוע של הונדה – כשגם אותה ניתן לבחור עם הגיר הרגיל או ה-DCT.

בהונדה חושפים כעת את גרסת 2022 המעודכנת, כשהשינוי הבולט ביותר הוא הגרפיקה החדשה, וכן גרסה לדגם הבסיס הנקראת ‘Big Logo’ (לוגו גדול) – על-שם הלוגו הגדול כמובן. בנוסף, גרסאות האדוונצ'ר ספורט יגיעו עם מנשא אחורי מקורי מהיצרן. האדוונצ'ר ספורט גם מקבל גרסת צבע ייעודית בשם ‘Cracked Terrain’ (שטח מחורץ) ומשקף קדמי מתכוונן בחמישה מצבים (לדגם הקודם לא הייתה אופציה לכיוון גובה).
גיר ה-DCT האוטומטי קיבל עדכוני תוכנה להילוך הראשון והשני על-מנת לעדכן את התגובה בהילוכים האלו. המנוע הוצג כבר ל-2020 כשהוא מותאם לתקנות יורו 5, ולכן לא בוצעו שינויים בטווין המקבילי בנפח 1,084 סמ"ק, והוא עדיין מספק 102 כ"ס (75 קילוואט) ב-7,500 סל"ד ו-10.7 קג"מ (105Nm) ב-6,250 סל"ד.
משפחת ההונדה CRF1100L אפריקה טווין המחודשת לשנת 2022 צפויה להגיע לישראל בקרוב. מחירים עדכניים טרם נמסרו.
צפו בהונדה אפריקה טווין החדש ל-2022:
צפו בהונדה אפריקה טווין אדוונצ'ר ספורט החדש ל-2022: