בהונדה מציגים את עדכוני 2025 לדגמי המוטוקרוס, כשהרלוונטיים ביותר לשוק הישראלי הם ה-CRF250R וה-CRF450R.
לאחר תקופה מוצלחת באליפות המוטוקרוס העולמית וזכיות באליפות המוטוקרוס 2023 בארצות הברית ובאליפות הסופרקרוס של 2024 – שניהם עם ג'ט לורנס מאוסטרליה – מציגים בהונדה את עדכוני 2025 לדגמי המוטוקרוס האדומים.
בהונדה שמו דגש על שיפור האחיזה ויכולות האופנוע בפניות, ולכן הציגו בדגמי ה-250 וה-450 סמ"ק שלדת אלומיניום חדשה לגמרי, עם 70% חלקים שונים מקודמתה, כולל קורות חדשות לגמרי וחיבורים חדשים משלדת הזנב. מזלג הקאיאבה מקבל קפיצים חדשים וכיול מעודכן, ויש גם קפיץ חדש ולינקג' חדש בחלק אחד לבולם האחורי. לשנת 2025 ניתן להסירו ללא צורך בפירוק שלדת הזנב, מה שמקל על ההחלפה והתחזוקה.
הקליפר הקדמי חדש גם הוא. תיבת האוויר בעיצוב חדש, כאשר לטענת הונדה עוזרת גם בשיפור תגובת המצערת וכוח המנוע. אלו מסתייעים גם במפלט מחודש ועדכון מפות ניהול המנוע. לשנת 2025 יש גם פלסטיקה חדשה וגרפיקה מעודכנת.
בהונדה ממשיכים להציע כסטנדרט את מערכת בקרת האחיזה – ה-HSTC (ר"ת Honda Selectable Torque Control) – בעלת 3 מצבים. השליטה במערכת מתבצעת דרך מתג על הכידון, והיא ממקסמת את אחיזת הגלגל האחורי בעת פתיחת המצערת על-ידי מדידת שיעור עליית הסל"ד בהתאם לפתיחת המצערת, וויסות העברת כוח המנוע לגלגל האחורי.
בהונדה ממשיכים להציע גם את גרסת ה-Works Edition הכוללת מערכת פליטה מלאה מטיטניום של יושימורה, שיפורי מנוע, קלאץ' מחוזק, רפידות בלימה משופרות, ידיות אחיזה של רנטל ושינויי גרפיקה. הגרסה עולה בממוצע בארה"ב כ-2,500$ נוספים. עד כה זה הוצע רק בגרסת ה-450 סמ"ק, כאשר כעת יש גם את ה-CRF250RWE. אלו יגיעו לראשונה גם לאירופה.
אופנועי המוטוקרוס של הונדה לשנת 2025 יגיעו ארצה בחודשים הקרובים ברישוי אפור כמובן – אז גם יתפרסמו מחיריהם.
אני רואה שבהונדה החליטו למחזר את הפלסטיקה של הרדיאטורים מה CR500 הישנים