בהונדה מציגים את ה-HAWK 11 – אופנוע ספורטיבי בסגנון קפה רייסר עם מנוע הטווין המקבילי בנפח 1,084 סמ"ק ומכלולים מה-NT1100.
בהונדה חושפים בתערוכת טוקיו שמתקיימת בימים אלו את ההוק (HAWK) 11 – קפה רייסר ספורטיבי שמהווה את הדגם הרביעי שיושב על פלטפורמת מנוע ה-1,100 של הונדה שכוללת את ה-CRF1100L אפריקה טווין, ה-NT1100 והרבל 1100. בהונדה לא משחררים פרטים מלאים, אך מנוע הטווין מקבילי בנפח 1,084 סמ"ק אמור לשמר את המספרים של האפריקה טווין ולספק 102 כ"ס ב-7,250 סל"ד ו-10.3 קג"מ ב-6,250 סל"ד. המפלט ממוקם בזווית גבוהה יותר (לעומת ה-NT1100) על-מנת לספק יותר מרווח הטיה.

השלדה זהה לחלוטין ל-NT1100, עם חלק מרכזי מפלדה ושלדת זנב מאלומיוניום. כמו בספורט-תיור, יש צמד חישוקי 17″ עם צמיגי כביש במידות 120/70 ו-180/55, בולמי שוואה SFF-BP עם כיול ספורטיבי יותר, קליפרים רדיאליים של ניסין וצמד דיסקים בקוטר 310 מ"מ מלפנים.
העיצוב חדש לגמרי, ולוקח את השראתו מה-CB4 Interceptor, שהוצג כקונספט בתערוכת מילאנו 2019 עם מנוע ארבע צילינדרים בשורה והמראות הנמוכות. הפנס העגול והגדול מלפנים מגיע עם תאורת LED, ויש לוח שעונים LCD. קרוב לוודאי שחבילת האלקטרוניקה המלאה תהיה גם כאן, כאשר מדובר על בקרת אחיזה להטיה ב-3 מצבי התערבות, ABS להטיה, מצערות חשמליות עם שלושה מצבי ניהול מנוע – אורבן, גשם ותיור, ועוד שני מצבים אישיים. בנוסף יהיו בקרת שיוט, בקרת ווילי ב-3 מצבים, פנסי LED היקפיים עם אורות יום DRL, מסך TFT בגודל 5″ עם ממשק לסלולר ועם Apple CarPlay ו-Android Auto, ביטול מאותתים אוטומטי, וכן שקע טעינה 12V ושקע נוסף USB.
הפרטים עדיין מעורפלים מבחינת הונדה, וגם לא ברור אם הדגם יצא מגבולות יפן לאירופה ולישראל. בהונדה בוחנים את תגובות הציבור במטרה להחליט. המחיר המשוער צפוי להיות דומה מאוד ל-NT1100, כלומר מעט פחות מ-100 אלף ש"ח.
נראה אופנוע מיותר. אהבתי את המראות הנמוכות.
כמה אופנועים עוד תעשו על אותו מנוע אנמי של האפריקה?
רוצים אופנוע עם מנוע של קרוסתורר! לאלתר!