בהונדה מציגים את ה-ADV350, שהוא קטנוע 'אדוונצ'ר אורבני' חדש שנכנס למשפחת ה-X-ADV הפופולרית.
ה-X-ADV של הונדה הוצג לראשונה כעוף מוזר – מקסי-סקוטר-אדוונצ'ר עם מנוע ומכלולים של אופנוע, עבודת גוף של מקסי סקוטר, קונספט של אדוונצ'ר ועיצוב עתידני. הכלי המיוחד הזה, שנכנס אמנם לקטגוריית המקסי-סקוטרים אבל ללא מתחרים ישירים, יצר הרבה עניין והצלחה – גם בגרסת הדור השני, שממנה נמכרו עד כה בישראל בשנת 2021 יותר מ-400 יחידות. יש גם גרסת 150 סמ"ק עם מנוע ארבע פעימות בנפח 149.3 סמ"ק והספק של 14.5 כ"ס ב-8,500 סל"ד, וכן עם תמסורת וריאטור, שנמכרת כיום רק במזרח ובארצות הברית, וטרם הגיעה לאירופה או לישראל.

הונדה מציגים בתערוכת מילאנו 2021 את ה-ADV350 (ללא X בשם) עם מנוע שנלקח מהפורצה 350 – בנפח 330 סמ"ק, מקורר נוזל ומוזרק דלק, הספק של 29 כ"ס ב-7,500 סל"ד ומומנט של 3.17 קג"מ ב-5,250 סל"ד. הדגם יציע את בקרת האחיזה HTSC של הונדה (ר"ת Honda Selectable Torque Control) בשני מצבים ועם אפשרות לניתוק מלא. בהונדה מצהירים על תצרוכת דלק משוערת שעומדת על 30 ק"מ לליטר, ויחד עם מיכל דלק בנפח 11.5 ל' מדובר על טווח רכיבה משוער של עד 340 ק"מ בין תדלוק לתדלוק.
המזלג ההפוך מלפנים בקוטר 37 מ"מ עם מהלך של 125 מ"מ, כאשר מאחור יש צמד בולמים עם מהלך של 130 מ"מ. בסיס הגלגלים עומד על 1,520 מ"מ וגובה המושב על 795 מ"מ. מערכת הבלימה מורכבת מדיסק יחיד של ניסין בקוטר 256 מ"מ וקליפר עם שתי בוכנות, ומאחור דיסק יחיד בקוטר 240 מ"מ. בעת בלימת חירום ידלקו ארבעת המאותתים לסימון לרכבים מסביב. החישוקים חדשים ומגיעים במידות 15″ מלפנים עם צמיג 120/70 ו-14″ מאחור עם צמיג 140/70 – הצמיגים הם כמובן טיובלס, ללא פנימית. המשקל המלא עומד על 186 ק"ג.
להונדה ADV350 תא אחסון מתחת למושב בנפח 48 ליטר עם יכולת להכיל שתי קסדות מלאות, שקע USB בתא הכפפות, פנסי LED היקפיים, צג LCD שיכול להתחבר לסלולר, התנעה ללא מפתח – שמאפשר גם לפתוח את מנעול המושב או התא האחורי כשהרוכב סמוך לכלי, וגם יש אופציה להדלקת האורות מרחוק לאיתור הכלי. בנוסף, המשקף הקדמי מתכוונן בארבעה מצבים.
ההונדה ADV350 צפוי להגיע לישראל במחצית הראשונה של שנת 2022. מחירים טרם פורסמו.










