הונדה מציגה בתערוכת מילאנו 2022 את ה-CMX1100T רבל כגרסת באגר חדשה המרחיבה את משפחת הרבל.
בשנה שעברה הציגו בהונדה גרסה גדולת נפח של דגם הרבל, שעד אז הגיע בגרסאות 500 סמ"ק ו-300 סמ"ק (רק ה-500 מוצע בישראל). הדגם החדש שם בין הכוונות את הארלי דיווידסון ואינדיאן, עם שימוש במנוע ה-1,084 סמ"ק שנלקח בשלמותו מהאפריקה טווין 1100. ברבל יש מערכת תזמון שסתומים שונה וגלגל תנופה גדול יותר לטובת מומנט מוגבר בסל"ד נמוך ובינוני. המנוע מפיק 86 כ"ס (לעומת 102 כ"ס באפריקה טווין) ב-7,000 סל"ד ו-10 קג"מ ב-4,750 סל"ד (שיא המומנט באפריקה מגיע ב-6,250 סל"ד). מערכת ניהול המנוע עם שלושה מצבי רכיבה – כביש, ספורט וגשם – ועוד מצב אחד להתאמה אישית של הרוכב. יש בקרת ווילי ובקרת שיוט.
השלדה מגיעה באותה תצורה של צינורות פלדה, כמו ב-500, אך כאן קוטר הצינורות גדול יותר. מלפנים יש מזלג טלסקופי בקוטר 43 מ"מ ומאחור צמד בולמים עבים יותר, עם כיוון עומס קפיץ. לבלימה יש על חישוק ה-18″ מלפנים דיסק בודד בקוטר 330 מ"מ, עם קליפר רדיאלי בן 4 בוכנות. על חישוק ה-16″ מאחור יש דיסק בודד בקוטר 256 מ"מ. גובה המושב הוא 700 מ"מ, כשמתחתיו יש תא קטן בנפח 3 ליטרים עם שקע USB. מיכל הדלק מכיל 13.6 ליטר. לוח השעונים מכיל צג LCD, ויש פנסי LED היקפיים.
כעת מציגים בהונדה את גרסת הבאגר, שמוסיפה את האות 'T' לשם. ההבדל העיקרי הוא בעיצוב, כשיש כאן פיירינג קדמי עם משקף קטן וסט מזוודות אינטגרליות קשיחות מאחור בנפחים של 16 ו-19 ליטרים. השינוי מוסיף 10 ק"ג למשקל ומביא את הגרסה הידנית למשקל רטוב של 233 ק"ג ואת גרסת ה-DCT האוטומטית למשקל של 248 ק"ג.
ההונדה רבל 1100T מיועד יותר לשוק האמריקאי שאוהב את ז'אנר הבאגר. טרם פורסם מחיר, אך ה-CMX1100T צפוי לעלות מעט יותר לעומת מחירו בישראל כרגע, שעומד על 80 אלף ש"ח (88,000 ש"ח ל-DCT).