דף הבית / חדשות / הונדה מציגה: CB1000GT – ספורט־תורר
26YM Honda CB1000GT

הונדה מציגה: CB1000GT – ספורט־תורר

בהונדה מציגים את ה־CB1000GT – ספורט-תורר על בסיס ה־CB1000 הורנט עם 147 כ"ס, בולמים חשמליים ומעטפת פיירינג לטובת תיור למרחקים ארוכים

בהונדה מציגים את ה־CB1000GT – דגם הספורט־תיור במשפחת ההורנט 1000, עם מיגון רוח ראוי, בולמים חשמליים סמי־אקטיביים ואביזרים לטובת רכיבה למרחקים ארוכים.

26YM Honda CB1000GT
26YM Honda CB1000GT

את ה־CB1000 הורנט – הנייקד־ליטר הקרבי של הונדה – בחנו לאחרונה. כעת מציגים בכנף האדומה את דגם התיור המבוסס עליו ומשתמש ברוב המכלולים הקיימים. המנוע נלקח מה־CBR1000RR של הדור הקודם, בנפח של 999 סמ"ק, הספק מופחת של 147.6 כ"ס (לעומת 152 כ"ס) ב־11,000 סל"ד ומומנט של 10.4 קג"מ ב־8,750 סל"ד. יש כמובן מצערות חשמליות וקלאץ' מחליק. לעומת ההורנט יש שינוי ביחסי ההעברה של הילוכים 2 עד 5, כאשר ההילוך השישי ארוך יותר לטובת שיוט בכביש המהיר, ביחד עם תנוחת רכיבה זקופה ונינוחה יותר.

שלדת הפלדה זהה להורנט, עם זרוע אחורית שארוכה יותר ב־16 מ"מ. הבולמים הם שוואה, חשמליים סמי־אקטיביים, שמוכרים ממשפחת האפריקה טווין. הרוכב יכול לבחור בין שלושה מצבי ניהול בולמים מתוכנתים מראש ועוד מצב אישי לפי ההגדרה האישית. יש חישוקי 17″ עם צמיגים במידות 120/70 מלפנים ו־180/55 מאחור. הבלמים של ניסין עם צמד דיסקים קדמיים בקוטר 310 מ"מ עם קליפר בעל 4 בוכנות, ויחיד מאחור בקוטר 240 מ"מ. בסיס הגלגלים עומד על 1,465 מ"מ, גובה המושב על 825 מ"מ, מיכל הדלק מכיל 21 ליטרים של נוזל ומילויו מביא את המשקל המלא ל־229 ק"ג.

ההונדה CB1000GT משופע באלקטרוניקה, וזה כולל את המצערות החשמליות, חמישה מצבי ניהול מנוע, בקרת אחיזה מתנתקת להטיה, מערכת ABS להטיה, בקרת ווילי, בקרת בלימת מנוע, מסך TFT בגודל "5 עם קישורית לסלולר, מפתח קרבה, פנסי LED וקוויקשיפטר.

האבזור הסטנדרטי כולל משקף מתכוונן ידנית ל־5 מצבים, ידיות מחוממות, רגלית אמצע וסט מזוודות צד. יש שלושה צבעים לבחור מהם ומספר רמות גימור ואבזור. מעטפת הפיירינג עשויה מחומרים ביולוגים, בהתאם לתפיסת הונדה, ובסיס המושב מפלסטיק ממוחזר.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

KTM-390-Adventure-R-Tesr-19

ריקול עולמי לק.ט.מ 390 ולהוסקוורנה 401

בק.ט.מ ובהוסקוורנה מעדכנים על ריקול עולמי לדגמי ה־390 מהשנים 2024 עד 2026 ועל הוויטפילן והסווארטפילן 401 מאותן שנים – בשל מקרים של דימום מנוע בסל"ד נמוך

תגובה אחת

  1. Avatar

    מסקרן מאוד, להונדה יש כלים מצויינים אבל היבואן בארץ פשוט הופך את המוצר ללא תחרותי.
    את הטרנסאלפ מוכרים באירופה ב-1500 יורו פחות מאשר טנרה, בארץ עולה 5000 שח יותר..
    מחירים מנופחים, לא נותנים מחיר הוגן בטריידאין, לא מתגמשים בכלל.

    בקיצור, הכלים מצויינים, עם היבואן קשה מאוד לעשות עסקה.

להגיב על OK לבטל

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן