דף הבית / חדשות / הונדה מציגה: CB125R ו-CB300R קפה רייסר
2018 CB125R

הונדה מציגה: CB125R ו-CB300R קפה רייסר

צמד הנייקדים הקטנים מצטרפים למשפחת ה-CB של הונדה בעיצוב חדש ומודרני ועל הבסיס של ה-CBR-ים הקטנים

הונדה חשפה הערב במילאנו 2 דגמים חדשים למשפחת ה-CB בנפחים 125 ו-300 סמ"ק, המבוססים על דגמי ה-CBR הקיימים באותם הנפחים, ואולם עיצוב הנייקד קפה רייסר המודרני של השניים החדשים נלקח ישירות מהאח הגדול שהתחדש גם הוא ונחשף ממש באותה שעה – ה-CB1000R החדש. קבלו את ה-CB125R ו-CB300R.

ההונדה CB300R החדש
ההונדה CB300R החדש

השניים מבוססים על אותה הפלטפורמה וחולקים מכלולים רבים. כך מגיעים שניהם עם מזלג טלסקופי הפוך בקוטר 41 מ"מ, פנסי LED מלפנים ומאחור, מסך תצוגה LCD ומערכת ABS.

יחד עם זאת, דגם ה-125 מפיק כ-13.1 כ"ס ב-10,000 סל"ד ו-1 קג"מ ב-8,000 סל"ד, הוא שוקל כ-126 ק"ג (רטוב) וגובה המושב בו הוא 816 מ"מ, בזמן שה-300 מפיק כ-31 כ"ס ב-8,500 סל"ד ו-2.8 קג"מ ב-7,500 סל"ד, משקלו כ-143 ק"ג אך המושב בו נמוך יותר, בגובה 799 מ"מ.

אז אמנם בהונדה נזכרו קצת באיחור להיכנס לקטגורית אופנועי הכניסה של הנייקדים הקטנים, אבל עם איזה סטייל הם עושים את זה!

אודות נמרוד ארמן

מכור לריח של צמיגים חרוכים ואספלט טרי, מחייך בקסדה למראה השלט "זהירות סיבובים מסוכנים לפניך!". אם היה יכול היה גר במסלול מרוצים ומקבל לחשבון הבנק צמיגי סליקס כמשכורת.

עשוי לעניין אותך

Ducati 851 Strada 89 1

נוסטלגיה: דוקאטי 851 ו-888

ה-851 היה אופנוע הקצה של דוקאטי בשנות ה-80, והוא הוחלף בהצלחה על ידי ה-888; מנוע וי-טווין מתקדם, הרבה אדום, והצלחה גדולה במסלולים

תגובה אחת

  1. Avatar

    העיצוב מזכיר לי ממש את ה MT של ימאהה.. רק באיחור של כמה שנים..

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן