הונדה מציגים בתערוכת מילאנו 2022 את ה-CL500 – גרסת סקרמבלר חדשה על בסיס ה-Rebel 500, עם מנוע הטווין המקבילי, חישוקי "19 ו-17″, ועם עיצוב בהשראת דגמי העבר של הונדה.
להונדה היו בשנות ה-60 את ה-CL72 וה-CL77 אופנועים בסגנון סקרמבלר שהתאימו גם לרכיבה במדבר באותן השנים. שניהם היו חלק ממשפחת גרסאות הדרים והסופר-הוק של אותן השנים. כעת מציגים בהונדה פרשנות מודרנית לאותם הימים ומרחיבים את משפחת ה-500 סמ"ק הכוללת את ה-CB500F, CB500X, CBR500R ורבל 500.
מנוע הטווין המקבילי בנפח 471 סמ"ק מגיע לכאן עם אותם הנתונים של 46 כ"ס ב־8,500 סל"ד ו-4.4 קג"מ ב־6,250 סל"ד, עם מצמד מחליק. שלדת הפלדה מגיעה מהרבל 500, והיא מקבלת שלדת זנב שונה לטובת המורכב, וכן מיקום אחורי יותר של הרגליות. מלפנים יש מזלג קונבנציונלי בקוטר 41 מ"מ עם מהלך של 150 מ"מ ועם גרמושקות להגנה מאבק, ומאחור צמד בולמים עם מהלך של 145 מ"מ, בעלי כיוון עומס קפיץ בלבד בחמישה מצבים. החישוקים בקוטר 19″ מלפנים עם צמיג במידה 110/80 ו-17″ מאחור עם צמיג 150/70. גובה המושב עומד על 790 מ"מ והמשקל המלא על 192 ק"ג.
להונדה CL500 פנסי LED היקפיים והבהוב של האור האחורי במקרה של בלימת חירום. יש קטלוג אביזרים מכובד ושלוש גרסאות אבזור – אדוונצ'ר עם מגני ידיים, רגליות שטח וכנף קדמית גבוהה. תיור עם תיקי צד רכים וידיות מחוממות וסטייל עם פיירינג חזית קטן, מדבקות שונות ומושב גבוה מעט יותר. ה-CL500 צפוי להגיע לישראל במהלך שנת 2023.