דף הבית / חדשות / הונדה מציגה: CMX1100 רבל מעודכן ל-2025
25YM Honda CMX1100 Rebel

הונדה מציגה: CMX1100 רבל מעודכן ל-2025

בהונדה מוסיפים לשנת 2025 גרסה שלישית למשפחת דגמי הקאסטום רבל 1100 ומוסיפים מנוע חזק יותר, גיר משופר, צג חדש וארגונומיה משופרת

בהונדה מעדכנים את ה-CMX1100 Rebel לשנת 2025 ומוסיפים לצמד הגרסאות הקיים גם את גרסת ה-'SE'.

בשנת 2021 הציגו בהונדה גרסה גדולת נפח של דגם הקרוזר ה'רבל', שעד אז הגיע בגרסאות 500 סמ"ק ו-300 סמ"ק (רק ה-500 מוצע בישראל). הרבל שם בין הכוונות את הארלי דיווידסון ואינדיאן, עם שימוש במנוע ה-1,084 סמ"ק שנלקח בשלמותו מהאפריקה טווין 1100. למנוע מערכת תזמון שסתומים שונה וגלגל תנופה גדול יותר לטובת מומנט מוגבר בסל"ד נמוך ובינוני. המנוע הפיק 86 כ"ס (לעומת 102 כ"ס באפריקה טווין) ב-7,000 סל"ד ו-10 קג"מ ב-4,750 סל"ד (שיא המומנט באפריקה מגיע ב-6,250 סל"ד). מערכת ניהול המנוע כללה שלושה מצבי רכיבה  – כביש, ספורט וגשם – ועוד מצב אחד להתאמה אישית של הרוכב. יש בקרת ווילי ובקרת שיוט.

25YM Honda CMX1100 Rebel
25YM Honda CMX1100 Rebel

השלדה מגיעה באותה תצורה של צינורות פלדה, כמו בגרסת ה-500, אך כאן קוטר הצינורות גדול יותר. מלפנים יש מזלג טלסקופי בקוטר 43 מ"מ ומאחור צמד בולמים עבים יותר, עם כיוון עומס קפיץ. לבלימה יש על חישוק ה-18″ מלפנים דיסק בודד בקוטר 330 מ"מ, עם קליפר רדיאלי בן 4 בוכנות. על חישוק ה-16″ מאחור יש דיסק בודד בקוטר 256 מ"מ. גובה המושב הוא 700 מ"מ, כשמתחתיו יש תא קטן בנפח 3 ליטרים עם שקע USB. מיכל הדלק מכיל 13.6 ליטר ויש פנסי LED היקפיים.

שנה לאחר מכן הציגו בהונדה את גרסת הבאגר, שמוסיפה את האות 'T' לשם. ההבדל העיקרי הוא בעיצוב, כשיש כאן פיירינג קדמי עם משקף קטן וסט מזוודות אינטגרליות קשיחות מאחור בנפחים של 16 ו-19 ליטרים. השינוי הוסיף 10 ק"ג למשקל והביא את הגרסה הידנית למשקל רטוב של 233 ק"ג ואת גרסת ה-DCT האוטומטית, שהוצעה במקביל, למשקל של 248 ק"ג (לשנת 2025 נוספו בהתאם עוד 3 ק"ג לכל אחת מהגרסאות)

לשנת 2025 שתי הגרסאות המוזכרות מקבלות עדכונים שמתחילים עם מנוע מותאם לתקנות יורו 5+ העדכניות לפליטת מזהמים. המנוע דווקא מרוויח מכך, מקבל עוד קצת הספק ומטפס ל-88.5 כ"ס בדיוק ב-7,250 סל"ד (250 סל"ד יותר), כשנתון המומנט נשאר זהה. כמו בשאר קשת הדגמים של הונדה שמגיעים עם גיר ה-DCT האוטומטי, גם כאן יש עידון של התוכנה במהירויות נמוכות. מערכת ניהול המנוע מקבלת אפשרות למצב אישי נוסף, כלומר 3 מצבים מקובעים ועוד שניים אישיים לבחירת הרוכב.

25YM Honda CMX1100 Rebel
25YM Honda CMX1100 Rebel

מיקום הכידון מתקרב בגרסה החדשה אל הרוכב ב-28 מ"מ ועולה ב-12 מ"מ. הרגליות נעות קדימה ב-50 מ"מ\ ויחד עם הכידון יוצרים תנוחת רכיבה זקופה יותר. המושב מעט רחב וגבוה יותר בזכות ריפוד מחודש, מה שמעלה את גובה המושב ב-10 מ"מ ל-710 מ"מ. יש צג TFT חדש בגודל 5″ (שמחליף את ה-LCD הקודם), שכמובן מאפשר קישורית לסלולר דרך אפליקציה ייעודית. לבקרות הקיימות (בקרת ווילי ושיוט) התווספו 3 מצבים לבקרת האחיזה.

לשתי הגרסאות הקיימות התווספה גם גרסת SE עם כיסוי פנס בצבע האופנוע, גרמושקות (גומי) על צינורות המזלג ומגן בוץ קדמי מקוצר לטובת המראה. לראשונה בהונדה יש גם מראות בקצה הכידון, מה שמבדיל אותו משתי הגרסאות האחרות.

ההונדה CMX1100 רבל החדש לשנת 2025 צפוי להגיע אל ישראל במהלך שנת 2025, כאשר מחירים טרם פורסמו.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Rieju-Aventura-Rally-307-R

רייחו מציגים דגמים חדשים ל-2025

ברייחו מציגים צמד אופנועים חדשים ומעניינים: הראשון הוא האדוונצ'ר ראלי 307 שנכנס לקטגוריית האדוונצ'ר הבינוני, והשני הוא גרסה מוזרקת דלק של אופנוע האנדורו ה-MR300

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן