דף הבית / חדשות / הונדה: עוד נפח ועוד כוח לאפריקה טווין
image0291

הונדה: עוד נפח ועוד כוח לאפריקה טווין

ההונדה CRF1000L אפריקה טווין צפוי לקבל בשנת 2020 נפח מנוע גדול יותר ויותר כוח מנוע, לצד שדרוגי אלקטרוניקה ועיצוב

לקראת שנת 2016 בהונדה הקימו לתחייה שם מפואר מהעבר – CRF100L אפריקה טווין. ה-XRV750 אפריקה טווין, למי שלא היה כאן בעשורים האחרונים, הוא אחד האופנועים האייקוניים של הונדה בכל הזמנים. דו"ש גדול עם מנוע וי-טווין וגלגל קדמי בקוטר "21, שהוצג ב-1989 ויוצר כמעט ללא שינוי עד 2003. אנחנו עדיין זוכרים את ההגעה של האפריקה טווין ארצה בשנת 1996 עם כל הבאזזז סביבו.

בהונדה כיוונו הכי גבוה שאפשר, כשנתנו לאדוונצ'ר החדש שלהם את השם הכל כך מחייב הזה. גם שילוב האותיות CRF חייב את הונדה לייצר כלי בעל אוריינטציית שטח מובהקת. מנוע הטווין המקבילי בנפח 1000 סמ"ק מספק 95 כ"ס ו-10 קג"מ.

אחרי שנתיים של שירות האפריקה טווין קיבל מספר שדרוגים כמו מצערות חשמליות עם ידית ללא כבלים, וכעת לקראת שנת 2020 בהונדה צפויים לבצע מתיחת פנים משמעותית יותר: בראש ובראשונה לעבות את יחידת הכוח לנפח של 1,080 סמ"ק ולקבל מעל ל-100 כ"ס. בהונדה גם צפויים לשלב מערכת תזמון שסתומים משתנה, בדומה לזו המותקנת במולטיסטראדה של דוקאטי, על מנת לשפר את העברת הכוח ולשמור על חוקי ותקנות יורו 5.

גם מערכת האלקטרוניקה – שדומיה עשו קפיצת מדרגה גדולה בעולם האופנועים בשנים האחרונות – צפויה להשתדרג ולהציע מערכות שליטה ובטיחות עדכניות. אנו מצפים שיהיו שינויים מינוריים בעיצוב, שכן בהונדה מאמינים באבולוציה שמרנית בכל מה שנוגע לאופנועיהם. הונדה צפויים לחשוף את האפריקה החדש בתערוכת EICMA 2019, שתתקיים בנובמבר.

אנו נמשיך לעדכן. לבינתיים צפו במבחן וידאו של אביעד על האפריקה טווין הנוכחי:

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Vespa 946 Snake (1)

וספה 946 – מהדורה מיוחדת לשנת הנחש הסינית

בפיאג'ו מציגים גרסה מיוחדת של הווספה 946 בעיצוב המוקדש לשנת הנחש הסינית; זוהי הגרסה השלישית מתוך 12, כאשר גם בכל אחת מהשנים הבאות תוצג גרסה מיוחדת אחרת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן