דף הבית / חדשות / הונדה: CB1000 הורנט חדש ל-2024
24YMHONDACB1000Hornet

הונדה: CB1000 הורנט חדש ל-2024

בהונדה מרחיבים את משפחת ההורנט ומציגים CB1000 הורנט חדש עם 150 כ"ס, שלדה חדשה, אלקטרוניקה בסיסית ועיצוב הורנטי מודרני

הונדה חושפת במילאנו CB1000 הורנט חדש לחלוטין, שמצטרף למשפחת ההורנט המחודשת כנציג הבכיר, עם מנוע הפיירבלייד, עם מכלולי שלדה ומערכות אלקטרוניקה בסיסיים, ועם עיצוב סטריטפייטרי מודרני.

בהונדה מרחיבים את משפחת ההורנט. אחרי ה-CB750 הורנט של שנה שעברה, ובמקביל לשינוי שמו של ה-CB500F ל-CB500 הורנט ועיצובו בקורלציה למשפחה המתהווה, חושפים בהונדה את ה-CB1000 הורנט החדש – הנציג הבכיר במשפחת ההורנט החדשה, עם מנוע 1,000 סמ"ק.

משפחת ההורנט של הונדה ל-2024
משפחת ההורנט של הונדה ל-2024

ההורנט 1,000 הוא אופנוע חדש לחלוטין, ובהונדה טרם חשפו את הפרטים המלאים עליו, אולם הפרטים שנחשפו מספקים תמונה מלאה למדיי על ההורנט 1000 החדש, שככל הנראה יחליף את ה-CB1000R.

מנוע ה-4 צילינדרים בנפח 999 סמ"ק נלקח מה-CBR1000RR מהדור הקודם, כשבהונדה ביצעו בו מספר שינויים על-מנת להוריד את ההספק מ-189 כ"ס לסביב 150 כ"ס ולעבות את טווח המומנט הזמין, כשהמומנט המקסימלי יהיה גבוה מ-10 קג"מ (כאמור, בהונדה טרם שחררו את המפרט המלא).

השלדה חדשה לחלוטין, מחליפה את את שלדה הקורה המרכזית של ה-CB1000R, והיא בתצורת צמד קורות פלדה. הבולמים הקדמיים הפוכים, מסוג SFF-BP בקוטר 41 מ"מ (לעומת 43 מ"מ ב-CB1000R), מתכווננים בשיכוך כיווץ ושיכוך החזרה. מאחור יש זרוע אלומיניום עם בולם יחיד ומנגנון לינקים, כשהבולם בעל כיווני עומס קפיץ ושיכוך החזרה. הבלמים הקדמיים עם דיסקים צפים בקוטר 310 מ"מ וקליפרים רדיאליים של ניסין, והצמיג האחורי מתכווץ במידה מ-190/55 ל-180/55.

YM24 Honda CB1000 Hornet
YM24 Honda CB1000 Hornet

בהונדה לא מפרטים על מערכות האלקטרוניקה והבקרות, אולם יש מצערות חשמליות עם 3 מצבי רכיבה, יש מערכת ABS ומערכת בקרת אחיזה, ויש מסך TFT חדש בגודל "5, שכמו כל האופנועים החדשים של הונדה מתממשק לטלפון הנייד עם האפליקציה של הונדה.

העיצוב רזה וקרבי, עם מיכל דלק צר, זנב מינימליסטי ומודרני, ומסיכה קומפקטית וקרבית שיותר ממזכירה את החזית של הדוקאטי סטריטפייטר ושל הקוואסאקי Z1000. כמובן שהפנסים כולם הם מסוג LED. ההורנט 1000 מגיע ב-3 סכימות צביעה: אדום, לבן-פנינה, ואפור מט כמו שמופיע כאן בתמונות.

קרוב לוודאי שבתקופה הקרובה בהונדה ישחררו את הפרטים המלאים על ה-CB1000 הורנט החדש, ואז גם יפורסמו מועדי הגעה לאירופה ומחירים.

24YMHONDACB1000Hornet

24YMHONDACB1000Hornet

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

SYM-ADX300-URI-02

חדש בארץ: סאן-יאנג ADX300 אדוונצ'ר

ה-ADX300 החדש של סאן-יאנג מגיע לישראל עם עיצוב אדוונצ'ר מודרני ועם אבזור ואלקטרוניקה מכובדים; המחיר: 36 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן