הונדה חושפת במילאנו CB1000 הורנט חדש לחלוטין, שמצטרף למשפחת ההורנט המחודשת כנציג הבכיר, עם מנוע הפיירבלייד, עם מכלולי שלדה ומערכות אלקטרוניקה בסיסיים, ועם עיצוב סטריטפייטרי מודרני.
בהונדה מרחיבים את משפחת ההורנט. אחרי ה-CB750 הורנט של שנה שעברה, ובמקביל לשינוי שמו של ה-CB500F ל-CB500 הורנט ועיצובו בקורלציה למשפחה המתהווה, חושפים בהונדה את ה-CB1000 הורנט החדש – הנציג הבכיר במשפחת ההורנט החדשה, עם מנוע 1,000 סמ"ק.
ההורנט 1,000 הוא אופנוע חדש לחלוטין, ובהונדה טרם חשפו את הפרטים המלאים עליו, אולם הפרטים שנחשפו מספקים תמונה מלאה למדיי על ההורנט 1000 החדש, שככל הנראה יחליף את ה-CB1000R.
מנוע ה-4 צילינדרים בנפח 999 סמ"ק נלקח מה-CBR1000RR מהדור הקודם, כשבהונדה ביצעו בו מספר שינויים על-מנת להוריד את ההספק מ-189 כ"ס לסביב 150 כ"ס ולעבות את טווח המומנט הזמין, כשהמומנט המקסימלי יהיה גבוה מ-10 קג"מ (כאמור, בהונדה טרם שחררו את המפרט המלא).
השלדה חדשה לחלוטין, מחליפה את את שלדה הקורה המרכזית של ה-CB1000R, והיא בתצורת צמד קורות פלדה. הבולמים הקדמיים הפוכים, מסוג SFF-BP בקוטר 41 מ"מ (לעומת 43 מ"מ ב-CB1000R), מתכווננים בשיכוך כיווץ ושיכוך החזרה. מאחור יש זרוע אלומיניום עם בולם יחיד ומנגנון לינקים, כשהבולם בעל כיווני עומס קפיץ ושיכוך החזרה. הבלמים הקדמיים עם דיסקים צפים בקוטר 310 מ"מ וקליפרים רדיאליים של ניסין, והצמיג האחורי מתכווץ במידה מ-190/55 ל-180/55.
בהונדה לא מפרטים על מערכות האלקטרוניקה והבקרות, אולם יש מצערות חשמליות עם 3 מצבי רכיבה, יש מערכת ABS ומערכת בקרת אחיזה, ויש מסך TFT חדש בגודל "5, שכמו כל האופנועים החדשים של הונדה מתממשק לטלפון הנייד עם האפליקציה של הונדה.
העיצוב רזה וקרבי, עם מיכל דלק צר, זנב מינימליסטי ומודרני, ומסיכה קומפקטית וקרבית שיותר ממזכירה את החזית של הדוקאטי סטריטפייטר ושל הקוואסאקי Z1000. כמובן שהפנסים כולם הם מסוג LED. ההורנט 1000 מגיע ב-3 סכימות צביעה: אדום, לבן-פנינה, ואפור מט כמו שמופיע כאן בתמונות.
קרוב לוודאי שבתקופה הקרובה בהונדה ישחררו את הפרטים המלאים על ה-CB1000 הורנט החדש, ואז גם יפורסמו מועדי הגעה לאירופה ומחירים.