דף הבית / חדשות / הונדה CBR1000RR-R – כעת גם גלגלי קרבון
CBR1000RR-R-Carbon-Wheels

הונדה CBR1000RR-R – כעת גם גלגלי קרבון

חברת מוצרי הקרבון טיסנקרופ מציעה לשדרג את הפיירבלייד עם צמד גלגלי קרבון שמפחיתים יותר מ-3 ק"ג ממשקלו הבלתי מוקפץ והרבה אלפי יורו מחשבון הבנק

החברה הגרמנית טיסנקרופ מציעה צמד גלגלי קרבון יפהפיים שישדרגו את ההונדה CBR1000RR-R החדש ויפחיתו משקל בלתי מוקפץ מהכלי.

חברת טיסנקרופ הגרמנית (thyssenkrupp Carbon Components – לא זאת מהצוללות) מציעה צמד גלגלי קרבון מרשימים שישדרגו את ההונדה פיירבלייד החדש. החישוק הקדמי שוקל 1.9 ק"ג, החישוק האחורי 2.9 ק"ג, ויחד הם מפחיתים 3.2 ק"ג ממשקל הכלי (1.6 ק"ג מכל גלגל). משמעות המשקל הזה היא עצומה, שכן מדובר במשקל בלתי מוקפץ (שנמצא מתחת לקפיצים), והורדת משקל בלתי מוקפץ משפרת את הצמדת הגלגלים אל הקרקע, כלומר את האחיזה, וכפועל יוצא את זמני ההקפה ואת הבטיחות.

צמד החישוקים יתאים להונדה CBR1000RR-R החדש עם 217 כוחות הסוס שלו ולאחיו דגם ה-SP, ויגיעו במידה קדמית של 3.5×17 ואחורית של 6.0×17. העלות לחישוק הקדמי היא 1,656 יורו ולאחורי 1,949 יורו, או מחיר משולב של 3,411 יורו. לא חייבים כמובן להיות בעלים של הפיירבלייד, שווה לרכוש בלי שום קשר ולתלות בסלון.

CBR1000RR-R-Carbon-Wheels

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Kawasaki ZX-9R 94

נוסטלגיה: קוואסאקי ZX-9R

קוואסאקי הציגו את תשובת הנגד שלהם מול הכוכב העולה בשנות ה-90, הפיירבלייד של הונדה; יצא להם בסוף אופנוע ספורטיבי מצוין, אבל לא אופנוע ספורט כמו ההונדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO