בהונדה משפרים ומחדשים את הרוקט-פוקט 250 סמ"ק – מיני פיירבלייד – וימשיכו להציע אותו רק לשוקים האסייתי.
על-מנת להתמודד עם הקוואסאקי ZX-25R החדש, שפתאום כולם רוצים למרות שיימכר (ככל הנראה) רק בשוק האסייתי, בהונדה משפרים את הנציג שלהם לקטגוריה הזאת. הדגם המקורי הוצג בשנת 2016 עם מנוע טווין מקבילי בנפח 250 סמ"ק מקורר נוזל, מוזרק דלק עם מצערות חשמליות (Ride-By-Wire), הספק של 37 כ"ס (שיעלו ל-40 כ"ס לפחות בדגם החדש) ו-3 מצבי ניהול מנוע – קומפורט, ספורט וספורט+.
הדגם החדש ימשיך עם שלדת צינורות פלדה, שאליה מחוברים בולמים הפוכים מלפנים ובולם יחיד מאחור עם מערכת לינקים וזרוע אלומיניום. הבלמים בקוטר 310 מ"מ מלפנים ו-240 מ"מ מאחור, ויהיה קוויקשיפטר לשני הכיוונים. העיצוב מזכיר כמובן את האח הגדול והחדש – ה-CBR1000RR-R.
לא נראה שהדגם החדש של הונדה יציג את המספרים המטורפים של קוואסאקי (45 כ"ס וקו אדום ב-17,000 סל"ד) וגם לא את מכלולי הקצה שלו, אך אנו מאמינים שעדיין יעמוד על שלו בקרב הרבע ליטר ספורט. כמו קודמו (וכמו גם הקוואנינג'ה) הוא כנראה יימכר רק בשוק האסייתי בגלל נושא הרישוי האירופאי ותקנות היורו 5 (עם יורו 6 בפתח). לא נותר אלא רק להרגיש מקופחים, כי דגמים כאלה יכולים להיות מושלמים לאופי מסלולי הרכיבה שאצלנו.