דף הבית / חדשות / הונדה: CRF300L ו-CRF300 ראלי יגיעו לישראל
2021 CRF300 Rally

הונדה: CRF300L ו-CRF300 ראלי יגיעו לישראל

צמד דגמי ה-300 החדשים מסדרת ה-CRF-L יגיעו כצפוי גם לאירופה ולישראל עם תקינת יורו 5 הנדרשת ועם שיפורים לעומת דגמי ה-250 סמ"ק

צמד הדגמים הדו-שימושים של הונדה – ה-CRF300L ו-CRF300 ראלי – מקבלים גרסאות מותאמות לתקן האירופאי ויגיעו גם לישראל.

כבר כתבנו על שני הדגמים, כשהוצגו בשלב ראשון לשוק התאילנדי. הונדה, כפי שצפינו, התאימו את צמד הדגמים לתקנות פליטת מזהמים יורו 5, הנדרשות באירופה וישראל, ויציעו אותם גם כאן.

הונדה CRF300L דגם 2021
הונדה CRF300L דגם 2021

כגרסאות מוגדלות הספק של דגמי ה-250 סמ"ק המקבילים, קיבלו השניים את מנוע הסינגל מקורר הנוזל עם נפח המוגדל ל-286 סמ"ק. ההספק עומד על 27.3 כ"ס ב-8,500 סל"ד והמומנט על 2.7 קג"מ ב-6,500 סל"ד. עלייה של 2.8 כ"ס ו-0.4 קג"מ (ב-6,750 סל"ד) לעומת מנועי ה-250 סמ"ק. יש צילינדר חדש ומערכת פליטה חדשה. גיר ששת ההילוכים גם מדווח כחדש עם הילוך שישי ארוך יותר לטובת שיוט נוח יותר.

שלדת צינורות הפלדה קלה יותר ב-4 ק"ג מהדגם הקודם, יש מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ מלפנים, ומאחור יש זרוע אלומיניום עם בולם יחיד. החישוקים בקוטר 21″ מלפנים ו-18″ מאחור, כך שמגוון צמיגי השטח רחב למדי. יש מסך LCD חדש ומיכל דלק מוגדל בגרסת הראלי ל-12.8 ליטרים (לעומת 10.1 ליטרים ב-250). גרסת ה-L מגיעה עם מיכל דלק בנפח 7.8 ליטרים.

צמד הדגמים יגיעו לישראל במהלך שנת 2021. מחירים טרם פורסמו.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2025_YAM_G125YMSV_EU_BNC2_ACT_011_03_preview

ימאהה: ה-NMAX125 מתחדש ל-2025

קטנוע ה-NMAX של ימאהה בנפח 125 סמ"ק מקבל עדכוני מנוע ועיצוב לשנת 2025, ולראשונה גם גרסת Tech MAX מאובזרת

2 תגובות

  1. Avatar
    דויד הרפתן

    איפה הפנס עם המסכה היפים מהדגם התאילנדי?

  2. Avatar

    מישהו יכול להסביר קצת
    ולא רק לרשום נתונים יבשים?
    למשל, למה תוספת של 50 סמק
    מוסיפה רק 2.8 כס על הנייר
    במה מתבטא השינוי?
    איך זה משפיע על הרכיבה
    בעיר, בכביש, בשטח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן