צמד הדגמים הדו-שימושים של הונדה – ה-CRF300L ו-CRF300 ראלי – מקבלים גרסאות מותאמות לתקן האירופאי ויגיעו גם לישראל.
כבר כתבנו על שני הדגמים, כשהוצגו בשלב ראשון לשוק התאילנדי. הונדה, כפי שצפינו, התאימו את צמד הדגמים לתקנות פליטת מזהמים יורו 5, הנדרשות באירופה וישראל, ויציעו אותם גם כאן.
כגרסאות מוגדלות הספק של דגמי ה-250 סמ"ק המקבילים, קיבלו השניים את מנוע הסינגל מקורר הנוזל עם נפח המוגדל ל-286 סמ"ק. ההספק עומד על 27.3 כ"ס ב-8,500 סל"ד והמומנט על 2.7 קג"מ ב-6,500 סל"ד. עלייה של 2.8 כ"ס ו-0.4 קג"מ (ב-6,750 סל"ד) לעומת מנועי ה-250 סמ"ק. יש צילינדר חדש ומערכת פליטה חדשה. גיר ששת ההילוכים גם מדווח כחדש עם הילוך שישי ארוך יותר לטובת שיוט נוח יותר.
שלדת צינורות הפלדה קלה יותר ב-4 ק"ג מהדגם הקודם, יש מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ מלפנים, ומאחור יש זרוע אלומיניום עם בולם יחיד. החישוקים בקוטר 21″ מלפנים ו-18″ מאחור, כך שמגוון צמיגי השטח רחב למדי. יש מסך LCD חדש ומיכל דלק מוגדל בגרסת הראלי ל-12.8 ליטרים (לעומת 10.1 ליטרים ב-250). גרסת ה-L מגיעה עם מיכל דלק בנפח 7.8 ליטרים.
צמד הדגמים יגיעו לישראל במהלך שנת 2021. מחירים טרם פורסמו.
איפה הפנס עם המסכה היפים מהדגם התאילנדי?
מישהו יכול להסביר קצת
ולא רק לרשום נתונים יבשים?
למשל, למה תוספת של 50 סמק
מוסיפה רק 2.8 כס על הנייר
במה מתבטא השינוי?
איך זה משפיע על הרכיבה
בעיר, בכביש, בשטח