הונדה מחדשת את ה-CRF450R לשנת 2021 עם דגש על הפחתה במשקל, שיפור הביצועים וגוון אדום חדש.
בהונדה התרכזו השנה בהמשך שיפור דגם המוטוקרוס הבכיר שלהם בקטגוריית ה-450. ה-CRF450R קיבל עדכוני שלדה ומנוע, וכן דגש על הורדה במשקל. כך למשל, מערכת הפליטה הכפולה המזוהה עם הדגם הוחלפה למשתיק בודד. מהלך זה לבדו עזר להוריד 1.2 ק"ג מסך דיאטה כללית של 2.3 ק"ג, כשהמשקל הכללי עומד כעת על 105.8 ק"ג. השלדה והזרוע אחורית שופרו מעט, ויש סט-אפ שונה לבולמי השוואה, שמכוונים להתנהגות משופרת בפניות. יש מצמד הידראולי חדש וגרפיקה אדומה חדשה עם גוון שונה.
תיבת האוויר גדלה בשיעור חד מ-1.8 ליטרים ל-4.1 ליטרים – עובדה שאילצה זווית שונה לגמרי למזרק הדלק. החיסכון במשקל גם בא לידי ביטוי במשאבת דלק שחוסכת 120 גרם, 8 ברגים לחיבור כל הפלסטיקה במקום 12 ברגים, וכן זרוע אחורית קלה יותר שחוסכת 320 גרם נוספים.
בהונדה ממשיכים להציע כסטנדרט את מערכת בקרת האחיזה – ה-HSTC (ר"ת Honda Selectable Torque Control) – בעלת 3 מצבים. השליטה במערכת מתבצעת דרך מתג על הכידון, והיא ממקסמת את אחיזת הצמיג האחורי בעת פתיחת המצערת על-ידי מדידת שיעור עליית הסל"ד בהתאם לפתיחת המצערת וויסות העברת כוח המנוע לגלגל האחורי.
גם השנה יש אח חזק יותר שנושא את השם CRF450RWE – כלומר Works Edition – שמציע גרפיקה מקבוצת המרוצים, קפיצים משופרים, עדכוני מנוע ומצמד מחוזק.
דגם הקרוס קאנטרי, ה-CRF450RX, מקבל את אותם העדכונים ומוסיף עוד 5 מ"מ למהלך המתלה ו-8 מ"מ מרווח גחון. כמובן שהוא מגיע עם גלגל 18″ מאחור, רגלית צד, והשנה גם עם מגני ידיים כסטנדרט.
כל הדגמים צפויים להגיע לארץ בתקופה הקרובה – ברישוי אפור. נעדכן במחירים כשיגיעו ארצה.